År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2017 | Kalkulator | 17:16 (1047 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 107 %) | 08:06 (05:14, 1051 m/h, 100 %) | 14:58 (06:52, 998 m/h, 95 %) | 17:16 (02:18, 1085 m/h, 103 %) |
2016 | Kalkulator | 16:06 (1123 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 121 %) | 07:24 (05:02, 1093 m/h, 97 %) | 14:12 (06:48, 1008 m/h, 89 %) | 16:06 (01:54, 1313 m/h, 116 %) |
2015 | Kalkulator | 15:58 (1132 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 111 %) | 07:23 (04:50, 1138 m/h, 100 %) | 13:48 (06:25, 1068 m/h, 94 %) | 15:58 (02:10, 1152 m/h, 101 %) |
2014 | Kalkulator | 14:53 (1215 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 111 %) | 00:00 (-2:-23, -2309 m/h, -191 %) | 12:54 (12:54, 531 m/h, 43 %) | 14:53 (01:59, 1258 m/h, 103 %) |
2013 | Kalkulator | 14:50 (1219 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 121 %) | 06:47 (04:36, 1196 m/h, 98 %) | 13:08 (06:21, 1080 m/h, 88 %) | 14:50 (01:42, 1468 m/h, 120 %) |
2011 | Kalkulator | 15:18 (1181 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 117 %) | 07:00 (04:41, 1174 m/h, 99 %) | 13:13 (06:13, 1103 m/h, 93 %) | 15:18 (02:05, 1198 m/h, 101 %) |
2010 | Kalkulator | 15:02 (1202 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 116 %) | 06:56 (04:38, 1187 m/h, 98 %) | 13:04 (06:08, 1118 m/h, 93 %) | 15:02 (01:58, 1269 m/h, 105 %) |
2009 | Kalkulator | 15:00 (1205 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:57 (06:57, 791 m/h, 65 %) | 13:05 (06:08, 1118 m/h, 92 %) | 15:00 (01:55, 1302 m/h, 108 %) |
2008 | Kalkulator | 15:01 (1204 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 109 %) | 07:03 (04:36, 1196 m/h, 99 %) | 13:15 (06:12, 1106 m/h, 91 %) | 15:01 (01:46, 1412 m/h, 117 %) |
2007 | Kalkulator | 14:58 (1208 m/h) | 02:20 (1383 m/h, 114 %) | 06:52 (04:32, 1213 m/h, 100 %) | 13:07 (06:15, 1097 m/h, 90 %) | 14:58 (01:51, 1349 m/h, 111 %) |
2002 | Kalkulator | 14:16 (1267 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 134 %) | 06:25 (04:31, 1218 m/h, 96 %) | 12:23 (05:58, 1149 m/h, 90 %) | 14:16 (01:53, 1325 m/h, 104 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.