År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 15:31 (1165 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 132 %) | 07:09 (05:04, 1085 m/h, 93 %) | 13:35 (06:26, 1066 m/h, 91 %) | 15:31 (01:56, 1291 m/h, 110 %) |
2023 | Kalkulator | 15:15 (1185 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 121 %) | 06:50 (04:36, 1196 m/h, 100 %) | 13:22 (06:32, 1049 m/h, 88 %) | 15:15 (01:53, 1325 m/h, 111 %) |
2022 | Kalkulator | 15:07 (1196 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 123 %) | 06:54 (04:43, 1166 m/h, 97 %) | 13:13 (06:19, 1085 m/h, 90 %) | 15:07 (01:54, 1313 m/h, 109 %) |
2021 | Kalkulator | 15:07 (1196 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 113 %) | 06:59 (04:36, 1196 m/h, 100 %) | 13:08 (06:09, 1115 m/h, 93 %) | 15:07 (01:59, 1258 m/h, 105 %) |
2019 | Kalkulator | 13:53 (1302 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 110 %) | 06:23 (04:08, 1331 m/h, 102 %) | 11:57 (05:34, 1231 m/h, 94 %) | 13:53 (01:56, 1291 m/h, 99 %) |
2018 | Kalkulator | 13:44 (1316 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 108 %) | 06:28 (04:12, 1310 m/h, 99 %) | 11:58 (05:30, 1246 m/h, 94 %) | 13:44 (01:46, 1412 m/h, 107 %) |
2017 | Kalkulator | 14:17 (1266 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 112 %) | 06:35 (04:19, 1274 m/h, 100 %) | 12:30 (05:55, 1159 m/h, 91 %) | 14:17 (01:47, 1399 m/h, 110 %) |
2016 | Kalkulator | 14:57 (1209 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 126 %) | 06:38 (04:31, 1218 m/h, 100 %) | 13:00 (06:22, 1077 m/h, 89 %) | 14:57 (01:57, 1280 m/h, 105 %) |
2015 | Kalkulator | 14:39 (1234 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 105 %) | 06:57 (04:29, 1227 m/h, 99 %) | 12:51 (05:54, 1162 m/h, 94 %) | 14:39 (01:48, 1386 m/h, 112 %) |
2014 | Kalkulator | 15:25 (1173 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 116 %) | 06:54 (04:32, 1213 m/h, 103 %) | 13:13 (06:19, 1085 m/h, 92 %) | 15:25 (02:12, 1134 m/h, 96 %) |
2013 | Kalkulator | 16:28 (1098 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 129 %) | 07:10 (04:54, 1122 m/h, 102 %) | 14:18 (07:08, 961 m/h, 87 %) | 16:28 (02:10, 1152 m/h, 104 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.