År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 19:08 (945 m/h) | 03:26 (940 m/h, 99 %) | 09:10 (05:44, 959 m/h, 101 %) | 16:37 (07:27, 920 m/h, 97 %) | 19:08 (02:31, 991 m/h, 104 %) |
2023 | Kalkulator | 17:56 (1008 m/h) | 03:15 (993 m/h, 98 %) | 08:36 (05:21, 1028 m/h, 101 %) | 15:43 (07:07, 963 m/h, 95 %) | 17:56 (02:13, 1126 m/h, 111 %) |
2022 | Kalkulator | 17:03 (1060 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 97 %) | 08:16 (05:08, 1071 m/h, 101 %) | 14:57 (06:41, 1026 m/h, 96 %) | 17:03 (02:06, 1188 m/h, 112 %) |
2021 | Kalkulator | 19:14 (940 m/h) | 03:17 (983 m/h, 104 %) | 09:03 (05:46, 954 m/h, 101 %) | 16:44 (07:41, 892 m/h, 94 %) | 19:14 (02:30, 998 m/h, 106 %) |
2019 | Kalkulator | 18:33 (974 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 107 %) | 08:42 (05:37, 979 m/h, 100 %) | 15:57 (07:15, 945 m/h, 97 %) | 18:33 (02:36, 960 m/h, 98 %) |
2018 | Kalkulator | 19:01 (950 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 106 %) | 08:50 (05:39, 973 m/h, 102 %) | 16:32 (07:42, 890 m/h, 93 %) | 19:01 (02:29, 1005 m/h, 105 %) |
2017 | Kalkulator | 18:41 (967 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 109 %) | 08:39 (05:36, 982 m/h, 101 %) | 16:03 (07:24, 926 m/h, 95 %) | 18:41 (02:38, 947 m/h, 97 %) |
2016 | Kalkulator | 17:41 (1022 m/h) | 02:59 (1082 m/h, 105 %) | 08:21 (05:22, 1025 m/h, 100 %) | 15:21 (07:00, 979 m/h, 95 %) | 17:41 (02:20, 1069 m/h, 104 %) |
2015 | Kalkulator | 18:13 (992 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 103 %) | 08:42 (05:34, 988 m/h, 99 %) | 15:49 (07:07, 963 m/h, 97 %) | 18:13 (02:24, 1040 m/h, 104 %) |
2014 | Kalkulator | 19:01 (950 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 110 %) | 08:49 (05:45, 956 m/h, 100 %) | 16:18 (07:29, 916 m/h, 96 %) | 19:01 (02:43, 918 m/h, 96 %) |
2013 | Kalkulator | 18:41 (967 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 111 %) | 08:40 (05:40, 970 m/h, 100 %) | 16:14 (07:34, 906 m/h, 93 %) | 18:41 (02:27, 1018 m/h, 105 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.