År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 20:02 (902 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 112 %) | 09:25 (06:14, 882 m/h, 97 %) | 17:26 (08:01, 855 m/h, 94 %) | 20:02 (02:36, 960 m/h, 106 %) |
2023 | Kalkulator | 19:54 (908 m/h) | 03:25 (944 m/h, 103 %) | 09:20 (05:55, 929 m/h, 102 %) | 17:19 (07:59, 859 m/h, 94 %) | 19:54 (02:35, 966 m/h, 106 %) |
2022 | Kalkulator | 20:35 (878 m/h) | 03:27 (935 m/h, 106 %) | 09:49 (06:22, 864 m/h, 98 %) | 17:59 (08:10, 839 m/h, 95 %) | 20:35 (02:36, 960 m/h, 109 %) |
2021 | Kalkulator | 20:11 (895 m/h) | 03:24 (949 m/h, 106 %) | 09:33 (06:09, 894 m/h, 99 %) | 17:42 (08:09, 841 m/h, 93 %) | 20:11 (02:29, 1005 m/h, 112 %) |
2019 | Kalkulator | 18:37 (971 m/h) | 03:16 (988 m/h, 101 %) | 08:52 (05:36, 982 m/h, 101 %) | 16:12 (07:20, 935 m/h, 96 %) | 18:37 (02:25, 1032 m/h, 106 %) |
2018 | Kalkulator | 18:35 (973 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 107 %) | 08:29 (05:24, 1018 m/h, 104 %) | 16:05 (07:36, 902 m/h, 92 %) | 18:35 (02:30, 998 m/h, 102 %) |
2017 | Kalkulator | 17:40 (1023 m/h) | 03:06 (1041 m/h, 101 %) | 08:12 (05:06, 1078 m/h, 105 %) | 15:24 (07:12, 952 m/h, 93 %) | 17:40 (02:16, 1101 m/h, 107 %) |
2016 | Kalkulator | 18:05 (1000 m/h) | 03:09 (1024 m/h, 102 %) | 08:26 (05:17, 1041 m/h, 104 %) | 15:54 (07:28, 918 m/h, 91 %) | 18:05 (02:11, 1143 m/h, 114 %) |
2015 | Kalkulator | 18:36 (972 m/h) | 03:18 (978 m/h, 100 %) | 09:13 (05:55, 929 m/h, 95 %) | 16:15 (07:02, 975 m/h, 100 %) | 18:36 (02:21, 1062 m/h, 109 %) |
2014 | Kalkulator | 18:09 (996 m/h) | 03:15 (993 m/h, 99 %) | 08:38 (05:23, 1022 m/h, 102 %) | 15:46 (07:08, 961 m/h, 96 %) | 18:09 (02:23, 1047 m/h, 105 %) |
2013 | Kalkulator | 20:00 (904 m/h) | 03:13 (1003 m/h, 110 %) | 09:03 (05:50, 943 m/h, 104 %) | 17:34 (08:31, 805 m/h, 89 %) | 20:00 (02:26, 1025 m/h, 113 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.