År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 14:22 (1258 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 113 %) | 06:41 (04:26, 1241 m/h, 98 %) | 12:38 (05:57, 1152 m/h, 91 %) | 14:22 (01:44, 1440 m/h, 114 %) |
2023 | Kalkulator | 14:24 (1255 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 113 %) | 06:36 (04:20, 1269 m/h, 101 %) | 12:44 (06:08, 1118 m/h, 89 %) | 14:24 (01:40, 1497 m/h, 119 %) |
2022 | Kalkulator | 13:37 (1328 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 112 %) | 06:22 (04:12, 1310 m/h, 98 %) | 12:01 (05:39, 1213 m/h, 91 %) | 13:37 (01:36, 1560 m/h, 117 %) |
2021 | Kalkulator | 13:23 (1351 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 106 %) | 06:10 (03:56, 1398 m/h, 103 %) | 11:44 (05:34, 1231 m/h, 91 %) | 13:23 (01:39, 1512 m/h, 111 %) |
2019 | Kalkulator | 13:32 (1336 m/h) | 02:20 (1383 m/h, 103 %) | 06:29 (04:09, 1325 m/h, 99 %) | 11:55 (05:26, 1262 m/h, 94 %) | 13:32 (01:37, 1543 m/h, 115 %) |
2018 | Kalkulator | 13:44 (1316 m/h) | 02:20 (1383 m/h, 105 %) | 06:32 (04:12, 1310 m/h, 99 %) | 12:02 (05:30, 1246 m/h, 94 %) | 13:44 (01:42, 1468 m/h, 111 %) |
2017 | Kalkulator | 14:59 (1206 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 115 %) | 06:42 (04:23, 1255 m/h, 104 %) | 13:05 (06:23, 1074 m/h, 89 %) | 14:59 (01:54, 1313 m/h, 108 %) |
2016 | Kalkulator | 15:06 (1197 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 122 %) | 06:57 (04:45, 1158 m/h, 96 %) | 13:21 (06:24, 1071 m/h, 89 %) | 15:06 (01:45, 1426 m/h, 119 %) |
2014 | Kalkulator | 14:01 (1290 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 117 %) | 06:13 (04:05, 1347 m/h, 104 %) | 11:59 (05:46, 1189 m/h, 92 %) | 14:01 (02:02, 1227 m/h, 95 %) |
2013 | Kalkulator | 14:57 (1209 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 118 %) | 06:31 (04:16, 1289 m/h, 106 %) | 13:05 (06:34, 1044 m/h, 86 %) | 14:57 (01:52, 1337 m/h, 110 %) |
2010 | Kalkulator | 16:12 (1116 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 120 %) | 07:21 (04:57, 1111 m/h, 99 %) | 14:15 (06:54, 993 m/h, 88 %) | 16:12 (01:57, 1280 m/h, 114 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.