År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 18:40 (968 m/h) | 03:27 (935 m/h, 96 %) | 09:02 (05:35, 985 m/h, 101 %) | 16:19 (07:17, 941 m/h, 97 %) | 18:40 (02:21, 1062 m/h, 109 %) |
2023 | Kalkulator | 17:42 (1021 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 105 %) | 08:22 (05:22, 1025 m/h, 100 %) | 15:27 (07:05, 968 m/h, 94 %) | 17:42 (02:15, 1109 m/h, 108 %) |
2022 | Kalkulator | 18:08 (997 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 104 %) | 08:38 (05:33, 991 m/h, 99 %) | 15:52 (07:14, 948 m/h, 95 %) | 18:08 (02:16, 1101 m/h, 110 %) |
2021 | Kalkulator | 18:34 (974 m/h) | 03:20 (968 m/h, 99 %) | 09:02 (05:42, 965 m/h, 99 %) | 16:22 (07:20, 935 m/h, 95 %) | 18:34 (02:12, 1134 m/h, 116 %) |
2019 | Kalkulator | 16:45 (1079 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 98 %) | 08:10 (05:08, 1071 m/h, 99 %) | 14:36 (06:26, 1066 m/h, 98 %) | 16:45 (02:09, 1160 m/h, 107 %) |
2018 | Kalkulator | 16:11 (1117 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 102 %) | 07:45 (04:56, 1115 m/h, 99 %) | 14:16 (06:31, 1052 m/h, 94 %) | 16:11 (01:55, 1302 m/h, 116 %) |
2017 | Kalkulator | 16:33 (1092 m/h) | 02:50 (1139 m/h, 104 %) | 07:54 (05:04, 1085 m/h, 99 %) | 14:29 (06:35, 1041 m/h, 95 %) | 16:33 (02:04, 1207 m/h, 110 %) |
2016 | Kalkulator | 15:58 (1132 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 110 %) | 07:29 (04:54, 1122 m/h, 99 %) | 14:01 (06:32, 1049 m/h, 92 %) | 15:58 (01:57, 1280 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 15:16 (1184 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 101 %) | 07:17 (04:36, 1196 m/h, 101 %) | 13:18 (06:01, 1139 m/h, 96 %) | 15:16 (01:58, 1269 m/h, 107 %) |
2014 | Kalkulator | 15:11 (1191 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 104 %) | 07:05 (04:30, 1222 m/h, 102 %) | 13:08 (06:03, 1133 m/h, 95 %) | 15:11 (02:03, 1217 m/h, 102 %) |
2013 | Kalkulator | 16:39 (1086 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 118 %) | 07:28 (04:57, 1111 m/h, 102 %) | 14:26 (06:58, 984 m/h, 90 %) | 16:39 (02:13, 1126 m/h, 103 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.