År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 22:20 (809 m/h) | 03:33 (909 m/h, 112 %) | 10:07 (06:34, 837 m/h, 103 %) | 19:09 (09:02, 759 m/h, 93 %) | 22:20 (03:11, 784 m/h, 96 %) |
2023 | Kalkulator | 32:53 (549 m/h) | 03:48 (849 m/h, 154 %) | 14:21 (10:33, 521 m/h, 94 %) | 29:00 (14:39, 468 m/h, 85 %) | 32:53 (03:53, 642 m/h, 116 %) |
2022 | Kalkulator | 19:48 (913 m/h) | 03:17 (983 m/h, 107 %) | 08:49 (05:32, 994 m/h, 108 %) | 17:02 (08:13, 834 m/h, 91 %) | 19:48 (02:46, 902 m/h, 98 %) |
2021 | Kalkulator | 27:58 (646 m/h) | 03:19 (973 m/h, 150 %) | 09:38 (06:19, 871 m/h, 134 %) | 24:39 (15:01, 456 m/h, 70 %) | 27:58 (03:19, 752 m/h, 116 %) |
2019 | Kalkulator | 21:21 (847 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 124 %) | 09:03 (05:59, 919 m/h, 108 %) | 18:10 (09:07, 752 m/h, 88 %) | 21:21 (03:11, 784 m/h, 92 %) |
2018 | Kalkulator | 20:29 (882 m/h) | 03:07 (1035 m/h, 117 %) | 08:57 (05:50, 943 m/h, 106 %) | 17:43 (08:46, 782 m/h, 88 %) | 20:29 (02:46, 902 m/h, 102 %) |
2017 | Kalkulator | 23:25 (772 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 136 %) | 09:43 (06:39, 827 m/h, 107 %) | 20:14 (10:31, 652 m/h, 84 %) | 23:25 (03:11, 784 m/h, 101 %) |
2016 | Kalkulator | 19:51 (911 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 123 %) | 08:39 (05:47, 951 m/h, 104 %) | 17:20 (08:41, 789 m/h, 86 %) | 19:51 (02:31, 991 m/h, 108 %) |
2015 | Kalkulator | 18:36 (972 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 113 %) | 08:37 (05:41, 968 m/h, 99 %) | 16:27 (07:50, 875 m/h, 90 %) | 18:36 (02:09, 1160 m/h, 119 %) |
2013 | Kalkulator | 24:05 (750 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 141 %) | 10:27 (07:25, 741 m/h, 98 %) | 21:13 (10:46, 636 m/h, 84 %) | 24:05 (02:52, 870 m/h, 115 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.