År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 16:25 (1101 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 111 %) | 07:43 (05:06, 1078 m/h, 97 %) | 14:23 (06:40, 1028 m/h, 93 %) | 16:25 (02:02, 1227 m/h, 111 %) |
2023 | Kalkulator | 15:40 (1154 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 112 %) | 07:21 (04:52, 1130 m/h, 97 %) | 13:46 (06:25, 1068 m/h, 92 %) | 15:40 (01:54, 1313 m/h, 113 %) |
2022 | Kalkulator | 15:49 (1143 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 112 %) | 07:21 (04:50, 1138 m/h, 99 %) | 13:51 (06:30, 1055 m/h, 92 %) | 15:49 (01:58, 1269 m/h, 111 %) |
2021 | Kalkulator | 16:21 (1106 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 117 %) | 07:19 (04:50, 1138 m/h, 102 %) | 14:13 (06:54, 993 m/h, 89 %) | 16:21 (02:08, 1170 m/h, 105 %) |
2019 | Kalkulator | 14:57 (1209 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 116 %) | 06:55 (04:38, 1187 m/h, 98 %) | 12:59 (06:04, 1130 m/h, 93 %) | 14:57 (01:58, 1269 m/h, 104 %) |
2018 | Kalkulator | 14:32 (1244 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 116 %) | 06:46 (04:32, 1213 m/h, 97 %) | 12:44 (05:58, 1149 m/h, 92 %) | 14:32 (01:48, 1386 m/h, 111 %) |
2017 | Kalkulator | 14:42 (1230 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 114 %) | 06:44 (04:26, 1241 m/h, 100 %) | 12:46 (06:02, 1136 m/h, 92 %) | 14:42 (01:56, 1291 m/h, 104 %) |
2016 | Kalkulator | 14:36 (1238 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 112 %) | 06:53 (04:34, 1204 m/h, 97 %) | 12:52 (05:59, 1146 m/h, 92 %) | 14:36 (01:44, 1440 m/h, 116 %) |
2015 | Kalkulator | 15:43 (1150 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 110 %) | 07:24 (04:52, 1130 m/h, 98 %) | 13:36 (06:12, 1106 m/h, 96 %) | 15:43 (02:07, 1179 m/h, 102 %) |
2014 | Kalkulator | 14:38 (1235 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 116 %) | 06:41 (04:26, 1241 m/h, 100 %) | 12:42 (06:01, 1139 m/h, 92 %) | 14:38 (01:56, 1291 m/h, 104 %) |
2013 | Kalkulator | 15:32 (1164 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 111 %) | 07:07 (04:38, 1187 m/h, 101 %) | 13:37 (06:30, 1055 m/h, 90 %) | 15:32 (01:55, 1302 m/h, 111 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.