År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 19:45 (915 m/h) | 03:16 (988 m/h, 107 %) | 09:25 (06:09, 894 m/h, 97 %) | 17:13 (07:48, 879 m/h, 96 %) | 19:45 (02:32, 985 m/h, 107 %) |
2017 | Kalkulator | 18:08 (997 m/h) | 03:06 (1041 m/h, 104 %) | 08:42 (05:36, 982 m/h, 98 %) | 15:52 (07:10, 956 m/h, 95 %) | 18:08 (02:16, 1101 m/h, 110 %) |
2016 | Kalkulator | 19:21 (934 m/h) | 03:13 (1003 m/h, 107 %) | 09:05 (05:52, 937 m/h, 100 %) | 16:58 (07:53, 869 m/h, 93 %) | 19:21 (02:23, 1047 m/h, 112 %) |
2015 | Kalkulator | 19:42 (917 m/h) | 03:17 (983 m/h, 107 %) | 09:22 (06:05, 904 m/h, 98 %) | 17:07 (07:45, 884 m/h, 96 %) | 19:42 (02:35, 966 m/h, 105 %) |
2014 | Kalkulator | 19:50 (911 m/h) | 03:17 (983 m/h, 107 %) | 09:19 (06:02, 911 m/h, 100 %) | 17:10 (07:51, 873 m/h, 95 %) | 19:50 (02:40, 936 m/h, 102 %) |
2013 | Kalkulator | 18:34 (974 m/h) | 03:15 (993 m/h, 101 %) | 08:58 (05:43, 962 m/h, 98 %) | 16:20 (07:22, 930 m/h, 95 %) | 18:34 (02:14, 1117 m/h, 114 %) |
2012 | Kalkulator | 19:44 (916 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 120 %) | 08:05 (05:10, 1064 m/h, 116 %) | 14:38 (06:33, 1047 m/h, 114 %) | 19:44 (05:06, 489 m/h, 53 %) |
2011 | Kalkulator | 18:43 (966 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 111 %) | 08:41 (05:41, 968 m/h, 100 %) | 16:19 (07:38, 898 m/h, 92 %) | 18:43 (02:24, 1040 m/h, 107 %) |
2010 | Kalkulator | 19:09 (944 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 124 %) | 08:41 (05:56, 927 m/h, 98 %) | 16:40 (07:59, 859 m/h, 90 %) | 19:09 (02:29, 1005 m/h, 106 %) |
2009 | Kalkulator | 18:08 (997 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 08:33 (08:33, 643 m/h, 64 %) | 15:49 (07:16, 943 m/h, 94 %) | 18:08 (02:19, 1077 m/h, 108 %) |
2008 | Kalkulator | 17:53 (1011 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 115 %) | 08:27 (05:41, 968 m/h, 95 %) | 15:47 (07:20, 935 m/h, 92 %) | 17:53 (02:06, 1188 m/h, 117 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.