År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 19:26 (930 m/h) | 03:41 (876 m/h, 94 %) | 09:32 (05:51, 940 m/h, 101 %) | 16:59 (07:27, 920 m/h, 98 %) | 19:26 (02:27, 1018 m/h, 109 %) |
2023 | Kalkulator | 18:40 (968 m/h) | 03:29 (926 m/h, 95 %) | 08:55 (05:26, 1012 m/h, 104 %) | 16:05 (07:10, 956 m/h, 98 %) | 18:40 (02:35, 966 m/h, 99 %) |
2022 | Kalkulator | 19:44 (916 m/h) | 03:37 (892 m/h, 97 %) | 09:41 (06:04, 906 m/h, 98 %) | 17:20 (07:39, 896 m/h, 97 %) | 19:44 (02:24, 1040 m/h, 113 %) |
2021 | Kalkulator | 17:42 (1021 m/h) | 03:21 (963 m/h, 94 %) | 08:46 (05:25, 1015 m/h, 99 %) | 15:29 (06:43, 1021 m/h, 100 %) | 17:42 (02:13, 1126 m/h, 110 %) |
2019 | Kalkulator | 18:12 (993 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 107 %) | 08:25 (05:23, 1022 m/h, 102 %) | 15:38 (07:13, 950 m/h, 95 %) | 18:12 (02:34, 972 m/h, 97 %) |
2018 | Kalkulator | 16:23 (1103 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 95 %) | 08:14 (05:10, 1064 m/h, 96 %) | 14:25 (06:11, 1109 m/h, 100 %) | 16:23 (01:58, 1269 m/h, 115 %) |
2017 | Kalkulator | 16:34 (1091 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 98 %) | 08:11 (05:11, 1061 m/h, 97 %) | 14:30 (06:19, 1085 m/h, 99 %) | 16:34 (02:04, 1207 m/h, 110 %) |
2016 | Kalkulator | 16:43 (1081 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 98 %) | 08:07 (05:05, 1082 m/h, 100 %) | 14:40 (06:33, 1047 m/h, 96 %) | 16:43 (02:03, 1217 m/h, 112 %) |
2015 | Kalkulator | 18:10 (995 m/h) | 03:24 (949 m/h, 95 %) | 08:55 (05:31, 997 m/h, 100 %) | 16:01 (07:06, 965 m/h, 96 %) | 18:10 (02:09, 1160 m/h, 116 %) |
2014 | Kalkulator | 17:30 (1033 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 98 %) | 08:31 (05:20, 1031 m/h, 99 %) | 00:00 (-8:-31, -806 m/h, -79 %) | 17:30 (17:30, 142 m/h, 13 %) |
2013 | Kalkulator | 17:23 (1040 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 101 %) | 08:11 (05:07, 1075 m/h, 103 %) | 15:08 (06:57, 986 m/h, 94 %) | 17:23 (02:15, 1109 m/h, 106 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.