År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 19:28 (928 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 113 %) | 09:26 (06:22, 864 m/h, 93 %) | 16:53 (07:27, 920 m/h, 99 %) | 19:28 (02:35, 966 m/h, 104 %) |
2023 | Kalkulator | 18:09 (996 m/h) | 03:20 (968 m/h, 97 %) | 08:52 (05:32, 994 m/h, 99 %) | 15:54 (07:02, 975 m/h, 97 %) | 18:09 (02:15, 1109 m/h, 111 %) |
2022 | Kalkulator | 17:14 (1049 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 104 %) | 08:09 (05:13, 1054 m/h, 100 %) | 14:34 (06:25, 1068 m/h, 101 %) | 17:14 (02:40, 936 m/h, 89 %) |
2021 | Kalkulator | 17:09 (1054 m/h) | 03:10 (1019 m/h, 96 %) | 08:24 (05:14, 1051 m/h, 99 %) | 14:49 (06:25, 1068 m/h, 101 %) | 17:09 (02:20, 1069 m/h, 101 %) |
2019 | Kalkulator | 16:53 (1071 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 104 %) | 07:58 (05:05, 1082 m/h, 101 %) | 14:32 (06:34, 1044 m/h, 97 %) | 16:53 (02:21, 1062 m/h, 99 %) |
2018 | Kalkulator | 16:28 (1098 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 118 %) | 07:48 (05:19, 1034 m/h, 94 %) | 14:28 (06:40, 1028 m/h, 93 %) | 16:28 (02:00, 1248 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 16:18 (1109 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 100 %) | 07:51 (04:58, 1107 m/h, 99 %) | 14:13 (06:22, 1077 m/h, 97 %) | 16:18 (02:05, 1198 m/h, 108 %) |
2016 | Kalkulator | 16:04 (1125 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 106 %) | 07:40 (04:58, 1107 m/h, 98 %) | 14:05 (06:25, 1068 m/h, 94 %) | 16:04 (01:59, 1258 m/h, 111 %) |
2015 | Kalkulator | 16:43 (1081 m/h) | 03:13 (1003 m/h, 92 %) | 08:12 (04:59, 1104 m/h, 102 %) | 14:34 (06:22, 1077 m/h, 99 %) | 16:43 (02:09, 1160 m/h, 107 %) |
2014 | Kalkulator | 15:49 (1143 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 100 %) | 00:00 (-2:-48, -1965 m/h, -172 %) | 13:44 (13:44, 499 m/h, 43 %) | 15:49 (02:05, 1198 m/h, 104 %) |
2013 | Kalkulator | 15:56 (1134 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 102 %) | 07:28 (04:41, 1174 m/h, 103 %) | 13:46 (06:18, 1088 m/h, 95 %) | 15:56 (02:10, 1152 m/h, 101 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.