År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 31:49 (568 m/h) | 04:17 (753 m/h, 132 %) | 13:53 (09:36, 573 m/h, 100 %) | 27:30 (13:37, 503 m/h, 88 %) | 31:49 (04:19, 578 m/h, 101 %) |
2023 | Kalkulator | 29:57 (603 m/h) | 04:11 (771 m/h, 127 %) | 13:13 (09:02, 609 m/h, 100 %) | 26:07 (12:54, 531 m/h, 88 %) | 29:57 (03:50, 651 m/h, 107 %) |
2022 | Kalkulator | 28:56 (625 m/h) | 04:02 (800 m/h, 128 %) | 12:48 (08:46, 627 m/h, 100 %) | 25:12 (12:24, 553 m/h, 88 %) | 28:56 (03:44, 668 m/h, 106 %) |
2021 | Kalkulator | 31:37 (571 m/h) | 04:13 (765 m/h, 133 %) | 14:03 (09:50, 559 m/h, 97 %) | 27:38 (13:35, 504 m/h, 88 %) | 31:37 (03:59, 626 m/h, 109 %) |
2019 | Kalkulator | 25:50 (700 m/h) | 03:40 (880 m/h, 125 %) | 11:28 (07:48, 705 m/h, 100 %) | 22:14 (10:46, 636 m/h, 90 %) | 25:50 (03:36, 693 m/h, 99 %) |
2018 | Kalkulator | 26:43 (676 m/h) | 03:52 (834 m/h, 123 %) | 12:01 (08:09, 675 m/h, 99 %) | 23:26 (11:25, 600 m/h, 88 %) | 26:43 (03:17, 760 m/h, 112 %) |
2017 | Kalkulator | 29:45 (607 m/h) | 03:45 (860 m/h, 141 %) | 12:06 (08:21, 658 m/h, 108 %) | 25:45 (13:39, 502 m/h, 82 %) | 29:45 (04:00, 624 m/h, 102 %) |
2016 | Kalkulator | 27:12 (664 m/h) | 03:48 (849 m/h, 127 %) | 11:59 (08:11, 672 m/h, 101 %) | 24:03 (12:04, 568 m/h, 85 %) | 27:12 (03:09, 792 m/h, 119 %) |
2015 | Kalkulator | 27:01 (669 m/h) | 03:33 (909 m/h, 135 %) | 11:43 (08:10, 673 m/h, 100 %) | 23:52 (12:09, 564 m/h, 84 %) | 27:01 (03:09, 792 m/h, 118 %) |
2013 | Kalkulator | 25:00 (723 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 145 %) | 10:19 (07:15, 758 m/h, 104 %) | 21:41 (11:22, 603 m/h, 83 %) | 25:00 (03:19, 752 m/h, 104 %) |
2012 | Kalkulator | 24:49 (728 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 164 %) | 10:21 (07:39, 719 m/h, 98 %) | 21:35 (11:14, 610 m/h, 83 %) | 24:49 (03:14, 771 m/h, 105 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.