År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 14:37 (1237 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 110 %) | 06:45 (04:23, 1255 m/h, 101 %) | 12:51 (06:06, 1124 m/h, 90 %) | 14:37 (01:46, 1412 m/h, 114 %) |
2023 | Kalkulator | 17:48 (1015 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 134 %) | 07:57 (05:35, 985 m/h, 97 %) | 15:42 (07:45, 884 m/h, 87 %) | 17:48 (02:06, 1188 m/h, 117 %) |
2022 | Kalkulator | 14:38 (1235 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 127 %) | 06:36 (04:33, 1209 m/h, 97 %) | 12:49 (06:13, 1103 m/h, 89 %) | 14:38 (01:49, 1373 m/h, 111 %) |
2021 | Kalkulator | 14:47 (1223 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 113 %) | 06:42 (04:23, 1255 m/h, 102 %) | 13:03 (06:21, 1080 m/h, 88 %) | 14:47 (01:44, 1440 m/h, 117 %) |
2018 | Kalkulator | 17:54 (1010 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 112 %) | 08:00 (05:09, 1068 m/h, 105 %) | 15:47 (07:47, 881 m/h, 87 %) | 17:54 (02:07, 1179 m/h, 116 %) |
2017 | Kalkulator | 15:53 (1138 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 114 %) | 07:14 (04:46, 1154 m/h, 101 %) | 14:04 (06:50, 1003 m/h, 88 %) | 15:53 (01:49, 1373 m/h, 120 %) |
2016 | Kalkulator | 15:12 (1189 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 117 %) | 06:46 (04:28, 1231 m/h, 103 %) | 13:21 (06:35, 1041 m/h, 87 %) | 15:12 (01:51, 1349 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 14:15 (1269 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 116 %) | 06:34 (04:23, 1255 m/h, 98 %) | 12:36 (06:02, 1136 m/h, 89 %) | 14:15 (01:39, 1512 m/h, 119 %) |
2014 | Kalkulator | 14:25 (1254 m/h) | 01:52 (1729 m/h, 137 %) | 06:09 (04:17, 1284 m/h, 102 %) | 12:37 (06:28, 1060 m/h, 84 %) | 14:25 (01:48, 1386 m/h, 110 %) |
2013 | Kalkulator | 14:47 (1223 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 133 %) | 06:42 (04:43, 1166 m/h, 95 %) | 13:11 (06:29, 1057 m/h, 86 %) | 14:47 (01:36, 1560 m/h, 127 %) |
2012 | Kalkulator | 15:48 (1144 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 137 %) | 07:02 (04:59, 1104 m/h, 96 %) | 13:52 (06:50, 1003 m/h, 87 %) | 15:48 (01:56, 1291 m/h, 112 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.