År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 17:55 (1009 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 104 %) | 08:09 (05:05, 1082 m/h, 107 %) | 15:30 (07:21, 933 m/h, 92 %) | 17:55 (02:25, 1032 m/h, 102 %) |
2023 | Kalkulator | 16:43 (1081 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 98 %) | 08:01 (04:59, 1104 m/h, 102 %) | 14:45 (06:44, 1018 m/h, 94 %) | 16:43 (01:58, 1269 m/h, 117 %) |
2022 | Kalkulator | 18:49 (961 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 113 %) | 08:27 (05:29, 1003 m/h, 104 %) | 16:11 (07:44, 886 m/h, 92 %) | 18:49 (02:38, 947 m/h, 98 %) |
2021 | Kalkulator | 16:03 (1126 m/h) | 02:50 (1139 m/h, 101 %) | 07:34 (04:44, 1162 m/h, 103 %) | 14:02 (06:28, 1060 m/h, 94 %) | 16:03 (02:01, 1237 m/h, 109 %) |
2018 | Kalkulator | 15:00 (1205 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 97 %) | 07:20 (04:35, 1200 m/h, 99 %) | 13:15 (05:55, 1159 m/h, 96 %) | 15:00 (01:45, 1426 m/h, 118 %) |
2017 | Kalkulator | 15:00 (1205 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 104 %) | 07:00 (04:27, 1236 m/h, 102 %) | 13:07 (06:07, 1121 m/h, 93 %) | 15:00 (01:53, 1325 m/h, 109 %) |
2016 | Kalkulator | 14:42 (1230 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 110 %) | 06:39 (04:17, 1284 m/h, 104 %) | 12:50 (06:11, 1109 m/h, 90 %) | 14:42 (01:52, 1337 m/h, 108 %) |
2015 | Kalkulator | 14:42 (1230 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 110 %) | 06:53 (04:31, 1218 m/h, 99 %) | 12:50 (05:57, 1152 m/h, 93 %) | 14:42 (01:52, 1337 m/h, 108 %) |
2014 | Kalkulator | 14:47 (1223 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 103 %) | 06:45 (04:12, 1310 m/h, 107 %) | 12:51 (06:06, 1124 m/h, 91 %) | 14:47 (01:56, 1291 m/h, 105 %) |
2013 | Kalkulator | 14:14 (1270 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 99 %) | 06:42 (04:09, 1325 m/h, 104 %) | 12:30 (05:48, 1182 m/h, 93 %) | 14:14 (01:44, 1440 m/h, 113 %) |
2012 | Kalkulator | 18:35 (973 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 151 %) | 07:25 (05:14, 1051 m/h, 108 %) | 16:07 (08:42, 788 m/h, 80 %) | 18:35 (02:28, 1011 m/h, 103 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.