År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 18:05 (1000 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 103 %) | 08:21 (05:13, 1054 m/h, 105 %) | 15:38 (07:17, 941 m/h, 94 %) | 18:05 (02:27, 1018 m/h, 101 %) |
2023 | Kalkulator | 17:51 (1013 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 101 %) | 08:05 (04:57, 1111 m/h, 109 %) | 15:33 (07:28, 918 m/h, 90 %) | 17:51 (02:18, 1085 m/h, 107 %) |
2021 | Kalkulator | 18:18 (988 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 107 %) | 08:16 (05:13, 1054 m/h, 106 %) | 15:57 (07:41, 892 m/h, 90 %) | 18:18 (02:21, 1062 m/h, 107 %) |
2019 | Kalkulator | 17:40 (1023 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 103 %) | 08:02 (04:59, 1104 m/h, 107 %) | 15:12 (07:10, 956 m/h, 93 %) | 17:40 (02:28, 1011 m/h, 98 %) |
2018 | Kalkulator | 16:46 (1078 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 107 %) | 07:57 (05:10, 1064 m/h, 98 %) | 14:38 (06:41, 1026 m/h, 95 %) | 16:46 (02:08, 1170 m/h, 108 %) |
2017 | Kalkulator | 16:52 (1072 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 105 %) | 07:54 (05:02, 1093 m/h, 101 %) | 14:48 (06:54, 993 m/h, 92 %) | 16:52 (02:04, 1207 m/h, 112 %) |
2016 | Kalkulator | 15:43 (1150 m/h) | 02:40 (1210 m/h, 105 %) | 07:27 (04:47, 1150 m/h, 100 %) | 13:44 (06:17, 1091 m/h, 94 %) | 15:43 (01:59, 1258 m/h, 109 %) |
2015 | Kalkulator | 15:42 (1151 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 98 %) | 07:28 (04:37, 1191 m/h, 103 %) | 13:48 (06:20, 1082 m/h, 94 %) | 15:42 (01:54, 1313 m/h, 114 %) |
2014 | Kalkulator | 16:09 (1119 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 101 %) | 07:48 (04:57, 1111 m/h, 99 %) | 13:59 (06:11, 1109 m/h, 99 %) | 16:09 (02:10, 1152 m/h, 102 %) |
2013 | Kalkulator | 17:40 (1023 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 103 %) | 08:05 (05:02, 1093 m/h, 106 %) | 15:28 (07:23, 928 m/h, 90 %) | 17:40 (02:12, 1134 m/h, 110 %) |
2012 | Kalkulator | 24:47 (729 m/h) | 03:14 (998 m/h, 136 %) | 10:43 (07:29, 735 m/h, 100 %) | 21:49 (11:06, 617 m/h, 84 %) | 24:47 (02:58, 841 m/h, 115 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.