År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 13:15 (1364 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 106 %) | 06:22 (04:09, 1325 m/h, 97 %) | 11:47 (05:25, 1266 m/h, 92 %) | 13:15 (01:28, 1701 m/h, 124 %) |
2017 | Kalkulator | 13:39 (1324 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 101 %) | 06:33 (04:09, 1325 m/h, 100 %) | 12:07 (05:34, 1231 m/h, 92 %) | 13:39 (01:32, 1627 m/h, 122 %) |
2016 | Kalkulator | 13:04 (1383 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 104 %) | 06:25 (04:11, 1315 m/h, 95 %) | 11:54 (05:29, 1250 m/h, 90 %) | 13:04 (01:10, 2139 m/h, 154 %) |
2015 | Kalkulator | 13:06 (1380 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 98 %) | 06:38 (04:15, 1294 m/h, 93 %) | 11:44 (05:06, 1344 m/h, 97 %) | 13:06 (01:22, 1826 m/h, 132 %) |
2013 | Kalkulator | 13:40 (1323 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 112 %) | 06:35 (04:25, 1245 m/h, 94 %) | 12:14 (05:39, 1213 m/h, 91 %) | 13:40 (01:26, 1741 m/h, 131 %) |
2012 | Kalkulator | 14:00 (1291 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 127 %) | 06:35 (04:37, 1191 m/h, 92 %) | 12:25 (05:50, 1175 m/h, 91 %) | 14:00 (01:35, 1576 m/h, 122 %) |
2011 | Kalkulator | 14:26 (1252 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 123 %) | 06:36 (04:31, 1218 m/h, 97 %) | 12:47 (06:11, 1109 m/h, 88 %) | 14:26 (01:39, 1512 m/h, 120 %) |
2010 | Kalkulator | 13:58 (1294 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 123 %) | 06:36 (04:35, 1200 m/h, 92 %) | 12:20 (05:44, 1196 m/h, 92 %) | 13:58 (01:38, 1528 m/h, 118 %) |
2009 | Kalkulator | 13:19 (1357 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 108 %) | 06:23 (04:12, 1310 m/h, 96 %) | 11:52 (05:29, 1250 m/h, 92 %) | 13:19 (01:27, 1721 m/h, 126 %) |
2008 | Kalkulator | 13:50 (1307 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 117 %) | 06:31 (04:25, 1245 m/h, 95 %) | 12:19 (05:48, 1182 m/h, 90 %) | 13:50 (01:31, 1645 m/h, 125 %) |
2007 | Kalkulator | 14:07 (1281 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 114 %) | 06:40 (04:28, 1231 m/h, 96 %) | 12:35 (05:55, 1159 m/h, 90 %) | 14:07 (01:32, 1627 m/h, 127 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.