År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 20:06 (899 m/h) | 03:29 (926 m/h, 103 %) | 09:26 (05:57, 924 m/h, 102 %) | 17:22 (07:56, 864 m/h, 96 %) | 20:06 (02:44, 913 m/h, 101 %) |
2023 | Kalkulator | 22:09 (816 m/h) | 03:57 (817 m/h, 100 %) | 10:36 (06:39, 827 m/h, 101 %) | 19:27 (08:51, 774 m/h, 94 %) | 22:09 (02:42, 924 m/h, 113 %) |
2022 | Kalkulator | 23:54 (756 m/h) | 03:54 (827 m/h, 109 %) | 11:08 (07:14, 760 m/h, 100 %) | 21:02 (09:54, 692 m/h, 91 %) | 23:54 (02:52, 870 m/h, 115 %) |
2021 | Kalkulator | 22:10 (815 m/h) | 03:55 (824 m/h, 101 %) | 10:28 (06:33, 839 m/h, 102 %) | 19:28 (09:00, 762 m/h, 93 %) | 22:10 (02:42, 924 m/h, 113 %) |
2019 | Kalkulator | 22:03 (820 m/h) | 03:36 (896 m/h, 109 %) | 09:49 (06:13, 885 m/h, 107 %) | 19:12 (09:23, 730 m/h, 89 %) | 22:03 (02:51, 875 m/h, 106 %) |
2017 | Kalkulator | 21:18 (849 m/h) | 03:28 (931 m/h, 109 %) | 09:59 (06:31, 844 m/h, 99 %) | 18:35 (08:36, 797 m/h, 93 %) | 21:18 (02:43, 918 m/h, 108 %) |
2016 | Kalkulator | 22:03 (820 m/h) | 03:22 (958 m/h, 116 %) | 10:09 (06:47, 811 m/h, 98 %) | 19:20 (09:11, 746 m/h, 90 %) | 22:03 (02:43, 918 m/h, 111 %) |
2015 | Kalkulator | 22:14 (813 m/h) | 03:34 (905 m/h, 111 %) | 10:16 (06:42, 821 m/h, 100 %) | 19:12 (08:56, 767 m/h, 94 %) | 22:14 (03:02, 822 m/h, 101 %) |
2014 | Kalkulator | 21:05 (857 m/h) | 03:10 (1019 m/h, 118 %) | 09:24 (06:14, 882 m/h, 102 %) | 18:11 (08:47, 780 m/h, 91 %) | 21:05 (02:54, 860 m/h, 100 %) |
2013 | Kalkulator | 19:33 (925 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 116 %) | 08:45 (05:45, 956 m/h, 103 %) | 17:04 (08:19, 824 m/h, 89 %) | 19:33 (02:29, 1005 m/h, 108 %) |
2012 | Kalkulator | 21:36 (837 m/h) | 03:17 (983 m/h, 117 %) | 09:45 (06:28, 850 m/h, 101 %) | 18:45 (09:00, 762 m/h, 91 %) | 21:36 (02:51, 875 m/h, 104 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.