År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 13:18 (1359 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 95 %) | 06:26 (03:57, 1392 m/h, 102 %) | 11:43 (05:17, 1298 m/h, 95 %) | 13:18 (01:35, 1576 m/h, 115 %) |
2023 | Kalkulator | 13:35 (1331 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 97 %) | 06:42 (04:13, 1304 m/h, 97 %) | 11:54 (05:12, 1318 m/h, 99 %) | 13:35 (01:41, 1482 m/h, 111 %) |
2021 | Kalkulator | 13:28 (1342 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 99 %) | 06:39 (04:14, 1299 m/h, 96 %) | 11:50 (05:11, 1323 m/h, 98 %) | 13:28 (01:38, 1528 m/h, 113 %) |
2019 | Kalkulator | 12:36 (1435 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 105 %) | 06:09 (04:01, 1369 m/h, 95 %) | 11:06 (04:57, 1385 m/h, 96 %) | 12:36 (01:30, 1664 m/h, 115 %) |
2018 | Kalkulator | 12:23 (1460 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 105 %) | 06:01 (03:55, 1404 m/h, 96 %) | 10:51 (04:50, 1418 m/h, 97 %) | 12:23 (01:32, 1627 m/h, 111 %) |
2017 | Kalkulator | 12:53 (1403 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 102 %) | 06:16 (04:01, 1369 m/h, 97 %) | 11:24 (05:08, 1335 m/h, 95 %) | 12:53 (01:29, 1682 m/h, 119 %) |
2016 | Kalkulator | 12:04 (1498 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 98 %) | 05:57 (03:46, 1460 m/h, 97 %) | 10:42 (04:45, 1443 m/h, 96 %) | 12:04 (01:22, 1826 m/h, 121 %) |
2015 | Kalkulator | 12:57 (1396 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 94 %) | 06:31 (04:05, 1347 m/h, 96 %) | 11:34 (05:03, 1358 m/h, 97 %) | 12:57 (01:23, 1804 m/h, 129 %) |
2014 | Kalkulator | 12:27 (1452 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 99 %) | 05:59 (03:45, 1467 m/h, 101 %) | 10:48 (04:49, 1423 m/h, 98 %) | 12:27 (01:39, 1512 m/h, 104 %) |
2013 | Kalkulator | 12:36 (1435 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:51 (05:51, 940 m/h, 65 %) | 11:07 (05:16, 1302 m/h, 90 %) | 12:36 (01:29, 1682 m/h, 117 %) |
2012 | Kalkulator | 13:51 (1305 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 91 %) | 06:53 (04:11, 1315 m/h, 100 %) | 12:10 (05:17, 1298 m/h, 99 %) | 13:51 (01:41, 1482 m/h, 113 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.