År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 12:44 (1420 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 107 %) | 06:05 (03:58, 1387 m/h, 97 %) | 11:14 (05:09, 1331 m/h, 93 %) | 12:44 (01:30, 1664 m/h, 117 %) |
2023 | Kalkulator | 12:21 (1464 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 92 %) | 06:00 (03:37, 1521 m/h, 103 %) | 10:53 (04:53, 1404 m/h, 95 %) | 12:21 (01:28, 1701 m/h, 116 %) |
2022 | Kalkulator | 13:00 (1391 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 103 %) | 06:22 (04:08, 1331 m/h, 95 %) | 11:21 (04:59, 1376 m/h, 98 %) | 13:00 (01:39, 1512 m/h, 108 %) |
2021 | Kalkulator | 12:52 (1405 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 102 %) | 06:10 (03:55, 1404 m/h, 99 %) | 11:20 (05:10, 1327 m/h, 94 %) | 12:52 (01:32, 1627 m/h, 115 %) |
2019 | Kalkulator | 13:19 (1357 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 108 %) | 06:28 (04:17, 1284 m/h, 94 %) | 11:50 (05:22, 1277 m/h, 94 %) | 13:19 (01:29, 1682 m/h, 123 %) |
2018 | Kalkulator | 14:06 (1282 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 96 %) | 06:52 (04:16, 1289 m/h, 100 %) | 12:22 (05:30, 1246 m/h, 97 %) | 14:06 (01:44, 1440 m/h, 112 %) |
2016 | Kalkulator | 12:24 (1458 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 105 %) | 05:56 (03:50, 1435 m/h, 98 %) | 10:52 (04:56, 1390 m/h, 95 %) | 12:24 (01:32, 1627 m/h, 111 %) |
2015 | Kalkulator | 13:19 (1357 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 97 %) | 06:33 (04:06, 1341 m/h, 98 %) | 11:43 (05:10, 1327 m/h, 97 %) | 13:19 (01:36, 1560 m/h, 114 %) |
2014 | Kalkulator | 14:52 (1216 m/h) | 02:20 (1383 m/h, 113 %) | 06:47 (04:27, 1236 m/h, 101 %) | 12:51 (06:04, 1130 m/h, 92 %) | 14:52 (02:01, 1237 m/h, 101 %) |
2013 | Kalkulator | 14:41 (1231 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 102 %) | 06:54 (04:20, 1269 m/h, 103 %) | 12:49 (05:55, 1159 m/h, 94 %) | 14:41 (01:52, 1337 m/h, 108 %) |
2012 | Kalkulator | 15:01 (1204 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 113 %) | 06:58 (04:36, 1196 m/h, 99 %) | 13:06 (06:08, 1118 m/h, 92 %) | 15:01 (01:55, 1302 m/h, 108 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.