År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 12:42 (1423 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 114 %) | 05:54 (03:55, 1404 m/h, 98 %) | 10:59 (05:05, 1349 m/h, 94 %) | 12:42 (01:43, 1453 m/h, 102 %) |
2018 | Kalkulator | 12:27 (1452 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 105 %) | 06:00 (03:54, 1410 m/h, 97 %) | 10:50 (04:50, 1418 m/h, 97 %) | 12:27 (01:37, 1543 m/h, 106 %) |
2017 | Kalkulator | 12:15 (1476 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 116 %) | 05:41 (03:48, 1447 m/h, 98 %) | 10:38 (04:57, 1385 m/h, 93 %) | 12:15 (01:37, 1543 m/h, 104 %) |
2016 | Kalkulator | 11:47 (1534 m/h) | 01:50 (1760 m/h, 114 %) | 05:35 (03:45, 1467 m/h, 95 %) | 10:19 (04:44, 1448 m/h, 94 %) | 11:47 (01:28, 1701 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 11:18 (1600 m/h) | 01:51 (1744 m/h, 109 %) | 05:20 (03:29, 1579 m/h, 98 %) | 09:49 (04:29, 1529 m/h, 95 %) | 11:18 (01:29, 1682 m/h, 105 %) |
2014 | Kalkulator | 11:33 (1565 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 104 %) | 05:30 (03:32, 1557 m/h, 99 %) | 09:55 (04:25, 1552 m/h, 99 %) | 11:33 (01:38, 1528 m/h, 97 %) |
2013 | Kalkulator | 11:17 (1602 m/h) | 01:48 (1793 m/h, 111 %) | 05:17 (03:29, 1579 m/h, 98 %) | 09:48 (04:31, 1518 m/h, 94 %) | 11:17 (01:29, 1682 m/h, 104 %) |
2012 | Kalkulator | 11:44 (1541 m/h) | 01:48 (1793 m/h, 116 %) | 05:36 (03:48, 1447 m/h, 93 %) | 10:10 (04:34, 1501 m/h, 97 %) | 11:44 (01:34, 1593 m/h, 103 %) |
2009 | Kalkulator | 11:51 (1526 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:33 (05:33, 991 m/h, 64 %) | 10:20 (04:47, 1433 m/h, 93 %) | 11:51 (01:31, 1645 m/h, 107 %) |
2008 | Kalkulator | 11:33 (1565 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 109 %) | 05:25 (03:32, 1557 m/h, 99 %) | 10:07 (04:42, 1459 m/h, 93 %) | 11:33 (01:26, 1741 m/h, 111 %) |
2007 | Kalkulator | 12:07 (1492 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:33 (05:33, 991 m/h, 66 %) | 10:31 (04:58, 1380 m/h, 92 %) | 12:07 (01:36, 1560 m/h, 104 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.