År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 17:59 (1005 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 110 %) | 08:22 (05:27, 1009 m/h, 100 %) | 15:54 (07:32, 910 m/h, 90 %) | 17:59 (02:05, 1198 m/h, 119 %) |
2023 | Kalkulator | 18:07 (998 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 115 %) | 08:23 (05:35, 985 m/h, 98 %) | 15:55 (07:32, 910 m/h, 91 %) | 18:07 (02:12, 1134 m/h, 113 %) |
2022 | Kalkulator | 17:20 (1043 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 105 %) | 08:22 (05:26, 1012 m/h, 97 %) | 15:16 (06:54, 993 m/h, 95 %) | 17:20 (02:04, 1207 m/h, 115 %) |
2019 | Kalkulator | 18:52 (958 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 114 %) | 08:41 (05:45, 956 m/h, 99 %) | 16:23 (07:42, 890 m/h, 92 %) | 18:52 (02:29, 1005 m/h, 104 %) |
2018 | Kalkulator | 18:30 (977 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 115 %) | 08:40 (05:48, 948 m/h, 97 %) | 16:15 (07:35, 904 m/h, 92 %) | 18:30 (02:15, 1109 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 17:44 (1019 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 108 %) | 08:14 (05:19, 1034 m/h, 101 %) | 15:31 (07:17, 941 m/h, 92 %) | 17:44 (02:13, 1126 m/h, 110 %) |
2016 | Kalkulator | 16:39 (1086 m/h) | 02:40 (1210 m/h, 111 %) | 08:00 (05:20, 1031 m/h, 94 %) | 14:44 (06:44, 1018 m/h, 93 %) | 16:39 (01:55, 1302 m/h, 119 %) |
2015 | Kalkulator | 16:15 (1112 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 104 %) | 07:49 (05:02, 1093 m/h, 98 %) | 14:25 (06:36, 1039 m/h, 93 %) | 16:15 (01:50, 1361 m/h, 122 %) |
2014 | Kalkulator | 15:55 (1136 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 105 %) | 07:18 (04:36, 1196 m/h, 105 %) | 13:54 (06:36, 1039 m/h, 91 %) | 15:55 (02:01, 1237 m/h, 108 %) |
2013 | Kalkulator | 15:42 (1151 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 107 %) | 07:13 (04:36, 1196 m/h, 103 %) | 13:57 (06:44, 1018 m/h, 88 %) | 15:42 (01:45, 1426 m/h, 123 %) |
2012 | Kalkulator | 15:37 (1157 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 107 %) | 07:19 (04:44, 1162 m/h, 100 %) | 13:45 (06:26, 1066 m/h, 92 %) | 15:37 (01:52, 1337 m/h, 115 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.