År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 11:54 (1519 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 104 %) | 05:42 (03:40, 1500 m/h, 98 %) | 10:35 (04:53, 1404 m/h, 92 %) | 11:54 (01:19, 1895 m/h, 124 %) |
2023 | Kalkulator | 11:45 (1539 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 107 %) | 05:28 (03:31, 1564 m/h, 101 %) | 10:22 (04:54, 1399 m/h, 90 %) | 11:45 (01:23, 1804 m/h, 117 %) |
2022 | Kalkulator | 11:33 (1565 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 105 %) | 05:32 (03:35, 1535 m/h, 98 %) | 10:14 (04:42, 1459 m/h, 93 %) | 11:33 (01:19, 1895 m/h, 121 %) |
2021 | Kalkulator | 12:49 (1410 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 106 %) | 06:02 (03:53, 1416 m/h, 100 %) | 11:20 (05:18, 1293 m/h, 91 %) | 12:49 (01:29, 1682 m/h, 119 %) |
2019 | Kalkulator | 11:48 (1532 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 108 %) | 05:27 (03:31, 1564 m/h, 102 %) | 10:24 (04:57, 1385 m/h, 90 %) | 11:48 (01:24, 1782 m/h, 116 %) |
2018 | Kalkulator | 12:01 (1504 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 105 %) | 05:43 (03:41, 1493 m/h, 99 %) | 10:37 (04:54, 1399 m/h, 93 %) | 12:01 (01:24, 1782 m/h, 118 %) |
2017 | Kalkulator | 13:07 (1378 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 98 %) | 06:24 (04:01, 1369 m/h, 99 %) | 11:38 (05:14, 1310 m/h, 95 %) | 13:07 (01:29, 1682 m/h, 122 %) |
2016 | Kalkulator | 13:14 (1366 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 106 %) | 06:28 (04:15, 1294 m/h, 94 %) | 11:46 (05:18, 1293 m/h, 94 %) | 13:14 (01:28, 1701 m/h, 124 %) |
2015 | Kalkulator | 14:15 (1269 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 101 %) | 06:45 (04:14, 1299 m/h, 102 %) | 12:36 (05:51, 1172 m/h, 92 %) | 14:15 (01:39, 1512 m/h, 119 %) |
2013 | Kalkulator | 14:33 (1242 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 108 %) | 06:55 (04:31, 1218 m/h, 98 %) | 12:57 (06:02, 1136 m/h, 91 %) | 14:33 (01:36, 1560 m/h, 125 %) |
2012 | Kalkulator | 15:49 (1143 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 111 %) | 07:09 (04:37, 1191 m/h, 104 %) | 13:52 (06:43, 1021 m/h, 89 %) | 15:49 (01:57, 1280 m/h, 111 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.