År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 12:51 (1407 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 102 %) | 05:55 (03:41, 1493 m/h, 106 %) | 11:04 (05:09, 1331 m/h, 94 %) | 12:51 (01:47, 1399 m/h, 99 %) |
2021 | Kalkulator | 12:10 (1486 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 104 %) | 05:43 (03:38, 1514 m/h, 101 %) | 10:30 (04:47, 1433 m/h, 96 %) | 12:10 (01:40, 1497 m/h, 100 %) |
2019 | Kalkulator | 11:40 (1550 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 104 %) | 05:34 (03:34, 1542 m/h, 99 %) | 10:10 (04:36, 1490 m/h, 96 %) | 11:40 (01:30, 1664 m/h, 107 %) |
2018 | Kalkulator | 11:20 (1595 m/h) | 01:51 (1744 m/h, 109 %) | 05:23 (03:32, 1557 m/h, 97 %) | 09:50 (04:27, 1541 m/h, 96 %) | 11:20 (01:30, 1664 m/h, 104 %) |
2017 | Kalkulator | 11:25 (1584 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 104 %) | 05:21 (03:24, 1618 m/h, 102 %) | 09:56 (04:35, 1496 m/h, 94 %) | 11:25 (01:29, 1682 m/h, 106 %) |
2016 | Kalkulator | 11:11 (1617 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 105 %) | 05:09 (03:16, 1684 m/h, 104 %) | 09:41 (04:32, 1512 m/h, 93 %) | 11:11 (01:30, 1664 m/h, 102 %) |
2015 | Kalkulator | 11:02 (1639 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:11 (05:11, 1061 m/h, 64 %) | 09:33 (04:22, 1570 m/h, 95 %) | 11:02 (01:29, 1682 m/h, 102 %) |
2014 | Kalkulator | 11:33 (1565 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 105 %) | 05:14 (03:17, 1675 m/h, 107 %) | 09:46 (04:32, 1512 m/h, 96 %) | 11:33 (01:47, 1399 m/h, 89 %) |
2013 | Kalkulator | 10:53 (1661 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:01 (05:01, 1096 m/h, 65 %) | 09:29 (04:28, 1535 m/h, 92 %) | 10:53 (01:24, 1782 m/h, 107 %) |
2012 | Kalkulator | 11:16 (1605 m/h) | 01:45 (1844 m/h, 114 %) | 04:53 (03:08, 1755 m/h, 109 %) | 09:38 (04:45, 1443 m/h, 89 %) | 11:16 (01:38, 1528 m/h, 95 %) |
2011 | Kalkulator | 11:12 (1614 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 101 %) | 05:22 (03:24, 1618 m/h, 100 %) | 09:52 (04:30, 1524 m/h, 94 %) | 11:12 (01:20, 1872 m/h, 115 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.