År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 14:14 (1270 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 100 %) | 06:53 (04:22, 1260 m/h, 99 %) | 12:37 (05:44, 1196 m/h, 94 %) | 14:14 (01:37, 1543 m/h, 121 %) |
2023 | Kalkulator | 14:17 (1266 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 104 %) | 06:53 (04:26, 1241 m/h, 98 %) | 12:38 (05:45, 1192 m/h, 94 %) | 14:17 (01:39, 1512 m/h, 119 %) |
2022 | Kalkulator | 15:04 (1200 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 104 %) | 07:12 (04:38, 1187 m/h, 98 %) | 13:16 (06:04, 1130 m/h, 94 %) | 15:04 (01:48, 1386 m/h, 115 %) |
2021 | Kalkulator | 15:37 (1157 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 105 %) | 07:25 (04:47, 1150 m/h, 99 %) | 13:44 (06:19, 1085 m/h, 93 %) | 15:37 (01:53, 1325 m/h, 114 %) |
2018 | Kalkulator | 17:28 (1035 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 106 %) | 08:29 (05:34, 988 m/h, 95 %) | 15:29 (07:00, 979 m/h, 94 %) | 17:28 (01:59, 1258 m/h, 121 %) |
2016 | Kalkulator | 17:47 (1016 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 105 %) | 08:30 (05:30, 1000 m/h, 98 %) | 15:42 (07:12, 952 m/h, 93 %) | 17:47 (02:05, 1198 m/h, 117 %) |
2015 | Kalkulator | 19:23 (932 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 118 %) | 08:52 (05:56, 927 m/h, 99 %) | 17:04 (08:12, 836 m/h, 89 %) | 19:23 (02:19, 1077 m/h, 115 %) |
2014 | Kalkulator | 16:29 (1097 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 113 %) | 07:34 (04:58, 1107 m/h, 100 %) | 14:24 (06:50, 1003 m/h, 91 %) | 16:29 (02:05, 1198 m/h, 109 %) |
2013 | Kalkulator | 15:16 (1184 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 112 %) | 07:15 (04:50, 1138 m/h, 96 %) | 13:31 (06:16, 1094 m/h, 92 %) | 15:16 (01:45, 1426 m/h, 120 %) |
2012 | Kalkulator | 15:49 (1143 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 113 %) | 07:26 (04:57, 1111 m/h, 97 %) | 13:54 (06:28, 1060 m/h, 92 %) | 15:49 (01:55, 1302 m/h, 113 %) |
2011 | Kalkulator | 15:53 (1138 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 97 %) | 07:36 (04:41, 1174 m/h, 103 %) | 14:01 (06:25, 1068 m/h, 93 %) | 15:53 (01:52, 1337 m/h, 117 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.