År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 14:12 (1273 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 124 %) | 06:24 (04:22, 1260 m/h, 98 %) | 12:12 (05:48, 1182 m/h, 92 %) | 14:12 (02:00, 1248 m/h, 98 %) |
2023 | Kalkulator | 13:19 (1357 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 113 %) | 06:08 (04:02, 1364 m/h, 100 %) | 11:31 (05:23, 1273 m/h, 93 %) | 13:19 (01:48, 1386 m/h, 102 %) |
2022 | Kalkulator | 14:37 (1237 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 124 %) | 06:32 (04:26, 1241 m/h, 100 %) | 12:46 (06:14, 1100 m/h, 88 %) | 14:37 (01:51, 1349 m/h, 109 %) |
2021 | Kalkulator | 15:46 (1146 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 113 %) | 07:10 (04:41, 1174 m/h, 102 %) | 13:32 (06:22, 1077 m/h, 93 %) | 15:46 (02:14, 1117 m/h, 97 %) |
2019 | Kalkulator | 17:33 (1030 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 120 %) | 07:26 (04:50, 1138 m/h, 110 %) | 15:08 (07:42, 890 m/h, 86 %) | 17:33 (02:25, 1032 m/h, 100 %) |
2018 | Kalkulator | 15:50 (1142 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 123 %) | 06:58 (04:41, 1174 m/h, 102 %) | 13:53 (06:55, 991 m/h, 86 %) | 15:50 (01:57, 1280 m/h, 112 %) |
2017 | Kalkulator | 15:30 (1166 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 110 %) | 07:26 (04:56, 1115 m/h, 95 %) | 13:49 (06:23, 1074 m/h, 92 %) | 15:30 (01:41, 1482 m/h, 127 %) |
2014 | Kalkulator | 18:25 (981 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 124 %) | 00:00 (-2:-38, -2090 m/h, -214 %) | 15:50 (15:50, 433 m/h, 44 %) | 18:25 (02:35, 966 m/h, 98 %) |
2013 | Kalkulator | 17:54 (1010 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 131 %) | 07:55 (05:29, 1003 m/h, 99 %) | 15:34 (07:39, 896 m/h, 88 %) | 17:54 (02:20, 1069 m/h, 105 %) |
2012 | Kalkulator | 15:08 (1194 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 114 %) | 07:03 (04:42, 1170 m/h, 97 %) | 13:18 (06:15, 1097 m/h, 91 %) | 15:08 (01:50, 1361 m/h, 113 %) |
2011 | Kalkulator | 14:57 (1209 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 122 %) | 06:29 (04:18, 1279 m/h, 105 %) | 12:59 (06:30, 1055 m/h, 87 %) | 14:57 (01:58, 1269 m/h, 104 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.