År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 16:03 (1126 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 102 %) | 07:51 (05:03, 1089 m/h, 96 %) | 14:03 (06:12, 1106 m/h, 98 %) | 16:03 (02:00, 1248 m/h, 110 %) |
2023 | Kalkulator | 17:46 (1017 m/h) | 03:16 (988 m/h, 97 %) | 08:43 (05:27, 1009 m/h, 99 %) | 15:43 (07:00, 979 m/h, 96 %) | 17:46 (02:03, 1217 m/h, 119 %) |
2022 | Kalkulator | 18:13 (992 m/h) | 03:07 (1035 m/h, 104 %) | 08:50 (05:43, 962 m/h, 96 %) | 16:05 (07:15, 945 m/h, 95 %) | 18:13 (02:08, 1170 m/h, 117 %) |
2021 | Kalkulator | 18:32 (975 m/h) | 03:07 (1035 m/h, 106 %) | 08:43 (05:36, 982 m/h, 100 %) | 16:14 (07:31, 912 m/h, 93 %) | 18:32 (02:18, 1085 m/h, 111 %) |
2019 | Kalkulator | 18:13 (992 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 109 %) | 08:31 (05:33, 991 m/h, 99 %) | 15:50 (07:19, 937 m/h, 94 %) | 18:13 (02:23, 1047 m/h, 105 %) |
2018 | Kalkulator | 17:12 (1051 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 109 %) | 08:02 (05:14, 1051 m/h, 100 %) | 15:06 (07:04, 970 m/h, 92 %) | 17:12 (02:06, 1188 m/h, 113 %) |
2016 | Kalkulator | 16:10 (1118 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 106 %) | 07:35 (04:53, 1126 m/h, 100 %) | 14:14 (06:39, 1031 m/h, 92 %) | 16:10 (01:56, 1291 m/h, 115 %) |
2015 | Kalkulator | 21:06 (857 m/h) | 03:25 (944 m/h, 110 %) | 09:44 (06:19, 871 m/h, 101 %) | 18:25 (08:41, 789 m/h, 92 %) | 21:06 (02:41, 930 m/h, 108 %) |
2014 | Kalkulator | 19:09 (944 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 107 %) | 08:58 (05:47, 951 m/h, 100 %) | 16:39 (07:41, 892 m/h, 94 %) | 19:09 (02:30, 998 m/h, 105 %) |
2013 | Kalkulator | 17:51 (1013 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 110 %) | 08:13 (05:20, 1031 m/h, 101 %) | 15:34 (07:21, 933 m/h, 92 %) | 17:51 (02:17, 1093 m/h, 107 %) |
2012 | Kalkulator | 21:26 (843 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 132 %) | 09:33 (06:40, 825 m/h, 97 %) | 18:19 (08:46, 782 m/h, 92 %) | 21:26 (03:07, 800 m/h, 94 %) |
2011 | Kalkulator | 22:18 (810 m/h) | 03:09 (1024 m/h, 126 %) | 09:47 (06:38, 829 m/h, 102 %) | 19:16 (09:29, 723 m/h, 89 %) | 22:18 (03:02, 822 m/h, 101 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.