År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 13:51 (1305 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 97 %) | 06:50 (04:18, 1279 m/h, 98 %) | 12:16 (05:26, 1262 m/h, 96 %) | 13:51 (01:35, 1576 m/h, 120 %) |
2022 | Kalkulator | 13:52 (1304 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 99 %) | 06:53 (04:23, 1255 m/h, 96 %) | 12:18 (05:25, 1266 m/h, 97 %) | 13:52 (01:34, 1593 m/h, 122 %) |
2019 | Kalkulator | 14:53 (1215 m/h) | 02:44 (1180 m/h, 97 %) | 07:18 (04:34, 1204 m/h, 99 %) | 13:30 (06:12, 1106 m/h, 91 %) | 14:53 (01:23, 1804 m/h, 148 %) |
2018 | Kalkulator | 14:24 (1255 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 98 %) | 07:08 (04:32, 1213 m/h, 96 %) | 12:50 (05:42, 1203 m/h, 95 %) | 14:24 (01:34, 1593 m/h, 126 %) |
2017 | Kalkulator | 19:20 (935 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 119 %) | 09:32 (06:39, 827 m/h, 88 %) | 17:09 (07:37, 900 m/h, 96 %) | 19:20 (02:11, 1143 m/h, 122 %) |
2016 | Kalkulator | 15:17 (1183 m/h) | 02:50 (1139 m/h, 96 %) | 08:01 (05:11, 1061 m/h, 89 %) | 13:58 (05:57, 1152 m/h, 97 %) | 15:17 (01:19, 1895 m/h, 160 %) |
2015 | Kalkulator | 15:01 (1204 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 116 %) | 06:48 (04:30, 1222 m/h, 101 %) | 13:14 (06:26, 1066 m/h, 88 %) | 15:01 (01:47, 1399 m/h, 116 %) |
2014 | Kalkulator | 15:42 (1151 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 110 %) | 07:29 (04:57, 1111 m/h, 96 %) | 13:55 (06:26, 1066 m/h, 92 %) | 15:42 (01:47, 1399 m/h, 121 %) |
2013 | Kalkulator | 15:24 (1174 m/h) | 02:44 (1180 m/h, 100 %) | 07:25 (04:41, 1174 m/h, 100 %) | 13:47 (06:22, 1077 m/h, 91 %) | 15:24 (01:37, 1543 m/h, 131 %) |
2012 | Kalkulator | 19:29 (928 m/h) | 03:18 (978 m/h, 105 %) | 09:45 (06:27, 853 m/h, 91 %) | 17:42 (07:57, 862 m/h, 92 %) | 19:29 (01:47, 1399 m/h, 150 %) |
2011 | Kalkulator | 17:52 (1012 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 113 %) | 08:29 (05:40, 970 m/h, 95 %) | 15:54 (07:25, 924 m/h, 91 %) | 17:52 (01:58, 1269 m/h, 125 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.