År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 13:52 (1304 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 98 %) | 06:41 (04:10, 1320 m/h, 101 %) | 12:15 (05:34, 1231 m/h, 94 %) | 13:52 (01:37, 1543 m/h, 118 %) |
2023 | Kalkulator | 14:38 (1235 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 100 %) | 07:02 (04:26, 1241 m/h, 100 %) | 13:03 (06:01, 1139 m/h, 92 %) | 14:38 (01:35, 1576 m/h, 127 %) |
2019 | Kalkulator | 13:45 (1315 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 104 %) | 06:39 (04:18, 1279 m/h, 97 %) | 12:12 (05:33, 1235 m/h, 93 %) | 13:45 (01:33, 1610 m/h, 122 %) |
2018 | Kalkulator | 13:57 (1296 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 109 %) | 06:38 (04:21, 1264 m/h, 97 %) | 12:18 (05:40, 1210 m/h, 93 %) | 13:57 (01:39, 1512 m/h, 116 %) |
2017 | Kalkulator | 12:55 (1400 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 110 %) | 06:03 (03:58, 1387 m/h, 99 %) | 11:23 (05:20, 1285 m/h, 91 %) | 12:55 (01:32, 1627 m/h, 116 %) |
2016 | Kalkulator | 12:43 (1422 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 104 %) | 06:03 (03:53, 1416 m/h, 99 %) | 11:16 (05:13, 1314 m/h, 92 %) | 12:43 (01:27, 1721 m/h, 121 %) |
2015 | Kalkulator | 12:22 (1462 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 111 %) | 05:56 (03:57, 1392 m/h, 95 %) | 10:56 (05:00, 1371 m/h, 93 %) | 12:22 (01:26, 1741 m/h, 119 %) |
2014 | Kalkulator | 12:27 (1452 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 115 %) | 05:41 (03:46, 1460 m/h, 100 %) | 10:48 (05:07, 1340 m/h, 92 %) | 12:27 (01:39, 1512 m/h, 104 %) |
2013 | Kalkulator | 12:19 (1468 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 108 %) | 05:49 (03:48, 1447 m/h, 98 %) | 10:54 (05:05, 1349 m/h, 91 %) | 12:19 (01:25, 1761 m/h, 119 %) |
2012 | Kalkulator | 13:05 (1382 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 116 %) | 06:08 (04:08, 1331 m/h, 96 %) | 11:32 (05:24, 1270 m/h, 91 %) | 13:05 (01:33, 1610 m/h, 116 %) |
2011 | Kalkulator | 14:33 (1242 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 115 %) | 06:34 (04:19, 1274 m/h, 102 %) | 12:43 (06:09, 1115 m/h, 89 %) | 14:33 (01:50, 1361 m/h, 109 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.