År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 12:19 (1468 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 99 %) | 05:53 (03:40, 1500 m/h, 102 %) | 10:53 (05:00, 1371 m/h, 93 %) | 12:19 (01:26, 1741 m/h, 118 %) |
2018 | Kalkulator | 12:14 (1478 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 103 %) | 05:51 (03:44, 1473 m/h, 99 %) | 10:41 (04:50, 1418 m/h, 95 %) | 12:14 (01:33, 1610 m/h, 108 %) |
2017 | Kalkulator | 12:27 (1452 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 103 %) | 05:53 (03:44, 1473 m/h, 101 %) | 10:56 (05:03, 1358 m/h, 93 %) | 12:27 (01:31, 1645 m/h, 113 %) |
2016 | Kalkulator | 11:45 (1539 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 99 %) | 05:38 (03:32, 1557 m/h, 101 %) | 10:19 (04:41, 1464 m/h, 95 %) | 11:45 (01:26, 1741 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 12:47 (1414 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 106 %) | 06:05 (03:56, 1398 m/h, 98 %) | 11:10 (05:05, 1349 m/h, 95 %) | 12:47 (01:37, 1543 m/h, 109 %) |
2014 | Kalkulator | 11:38 (1554 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 105 %) | 05:29 (03:31, 1564 m/h, 100 %) | 10:08 (04:39, 1474 m/h, 94 %) | 11:38 (01:30, 1664 m/h, 107 %) |
2013 | Kalkulator | 11:40 (1550 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:28 (05:28, 1006 m/h, 64 %) | 10:17 (04:49, 1423 m/h, 91 %) | 11:40 (01:23, 1804 m/h, 116 %) |
2012 | Kalkulator | 11:37 (1556 m/h) | 01:47 (1810 m/h, 116 %) | 05:27 (03:40, 1500 m/h, 96 %) | 10:17 (04:50, 1418 m/h, 91 %) | 11:37 (01:20, 1872 m/h, 120 %) |
2011 | Kalkulator | 11:42 (1545 m/h) | 01:43 (1880 m/h, 121 %) | 05:18 (03:35, 1535 m/h, 99 %) | 10:11 (04:53, 1404 m/h, 90 %) | 11:42 (01:31, 1645 m/h, 106 %) |
2010 | Kalkulator | 11:51 (1526 m/h) | 01:49 (1776 m/h, 116 %) | 05:21 (03:32, 1557 m/h, 102 %) | 10:17 (04:56, 1390 m/h, 91 %) | 11:51 (01:34, 1593 m/h, 104 %) |
2009 | Kalkulator | 11:43 (1543 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 102 %) | 05:28 (03:26, 1602 m/h, 103 %) | 10:15 (04:47, 1433 m/h, 92 %) | 11:43 (01:28, 1701 m/h, 110 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.