År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 11:44 (1541 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 110 %) | 05:37 (03:43, 1480 m/h, 96 %) | 10:08 (04:31, 1518 m/h, 98 %) | 11:44 (01:36, 1560 m/h, 101 %) |
2023 | Kalkulator | 11:53 (1521 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 107 %) | 05:41 (03:43, 1480 m/h, 97 %) | 10:28 (04:47, 1433 m/h, 94 %) | 11:53 (01:25, 1761 m/h, 115 %) |
2022 | Kalkulator | 12:10 (1486 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 108 %) | 05:53 (03:53, 1416 m/h, 95 %) | 10:46 (04:53, 1404 m/h, 94 %) | 12:10 (01:24, 1782 m/h, 119 %) |
2019 | Kalkulator | 12:03 (1500 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 107 %) | 05:47 (03:47, 1454 m/h, 96 %) | 10:40 (04:53, 1404 m/h, 93 %) | 12:03 (01:23, 1804 m/h, 120 %) |
2018 | Kalkulator | 12:38 (1431 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 119 %) | 06:02 (04:09, 1325 m/h, 92 %) | 11:15 (05:13, 1314 m/h, 91 %) | 12:38 (01:23, 1804 m/h, 126 %) |
2017 | Kalkulator | 12:38 (1431 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 110 %) | 05:56 (03:54, 1410 m/h, 98 %) | 11:11 (05:15, 1306 m/h, 91 %) | 12:38 (01:27, 1721 m/h, 120 %) |
2016 | Kalkulator | 11:43 (1543 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 101 %) | 05:35 (03:31, 1564 m/h, 101 %) | 10:22 (04:47, 1433 m/h, 92 %) | 11:43 (01:21, 1848 m/h, 119 %) |
2014 | Kalkulator | 12:21 (1464 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 114 %) | 05:43 (03:47, 1454 m/h, 99 %) | 10:47 (05:04, 1353 m/h, 92 %) | 12:21 (01:34, 1593 m/h, 108 %) |
2013 | Kalkulator | 13:13 (1368 m/h) | 01:49 (1776 m/h, 129 %) | 05:56 (04:07, 1336 m/h, 97 %) | 11:37 (05:41, 1206 m/h, 88 %) | 13:13 (01:36, 1560 m/h, 114 %) |
2012 | Kalkulator | 12:45 (1418 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 118 %) | 06:03 (04:08, 1331 m/h, 93 %) | 11:15 (05:12, 1318 m/h, 92 %) | 12:45 (01:30, 1664 m/h, 117 %) |
2011 | Kalkulator | 12:25 (1456 m/h) | 01:49 (1776 m/h, 121 %) | 05:44 (03:55, 1404 m/h, 96 %) | 11:00 (05:16, 1302 m/h, 89 %) | 12:25 (01:25, 1761 m/h, 120 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.