År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 13:36 (1329 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 118 %) | 06:34 (04:31, 1218 m/h, 91 %) | 11:55 (05:21, 1281 m/h, 96 %) | 13:36 (01:41, 1482 m/h, 111 %) |
2023 | Kalkulator | 13:02 (1387 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 101 %) | 06:21 (04:03, 1358 m/h, 97 %) | 11:28 (05:07, 1340 m/h, 96 %) | 13:02 (01:34, 1593 m/h, 114 %) |
2022 | Kalkulator | 13:15 (1364 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 103 %) | 06:22 (04:05, 1347 m/h, 98 %) | 11:38 (05:16, 1302 m/h, 95 %) | 13:15 (01:37, 1543 m/h, 113 %) |
2021 | Kalkulator | 12:45 (1418 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 101 %) | 06:08 (03:54, 1410 m/h, 99 %) | 11:09 (05:01, 1367 m/h, 96 %) | 12:45 (01:36, 1560 m/h, 110 %) |
2019 | Kalkulator | 13:42 (1320 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 108 %) | 06:26 (04:11, 1315 m/h, 99 %) | 11:57 (05:31, 1243 m/h, 94 %) | 13:42 (01:45, 1426 m/h, 108 %) |
2018 | Kalkulator | 11:44 (1541 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 106 %) | 05:34 (03:36, 1528 m/h, 99 %) | 10:16 (04:42, 1459 m/h, 94 %) | 11:44 (01:28, 1701 m/h, 110 %) |
2017 | Kalkulator | 12:18 (1470 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 107 %) | 05:53 (03:51, 1429 m/h, 97 %) | 10:52 (04:59, 1376 m/h, 93 %) | 12:18 (01:26, 1741 m/h, 118 %) |
2015 | Kalkulator | 11:59 (1509 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 102 %) | 05:52 (03:47, 1454 m/h, 96 %) | 10:33 (04:41, 1464 m/h, 97 %) | 11:59 (01:26, 1741 m/h, 115 %) |
2014 | Kalkulator | 11:59 (1509 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 106 %) | 05:47 (03:47, 1454 m/h, 96 %) | 10:30 (04:43, 1453 m/h, 96 %) | 11:59 (01:29, 1682 m/h, 111 %) |
2013 | Kalkulator | 12:02 (1502 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 113 %) | 05:37 (03:43, 1480 m/h, 98 %) | 10:37 (05:00, 1371 m/h, 91 %) | 12:02 (01:25, 1761 m/h, 117 %) |
2012 | Kalkulator | 12:17 (1472 m/h) | 01:48 (1793 m/h, 121 %) | 05:37 (03:49, 1441 m/h, 97 %) | 10:42 (05:05, 1349 m/h, 91 %) | 12:17 (01:35, 1576 m/h, 107 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.