År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2022 | Kalkulator | 18:29 (978 m/h) | 03:24 (949 m/h, 97 %) | 08:58 (05:34, 988 m/h, 101 %) | 16:03 (07:05, 968 m/h, 98 %) | 18:29 (02:26, 1025 m/h, 104 %) |
2021 | Kalkulator | 18:46 (963 m/h) | 03:20 (968 m/h, 100 %) | 08:55 (05:35, 985 m/h, 102 %) | 16:07 (07:12, 952 m/h, 98 %) | 18:46 (02:39, 941 m/h, 97 %) |
2019 | Kalkulator | 17:54 (1010 m/h) | 03:21 (963 m/h, 95 %) | 08:44 (05:23, 1022 m/h, 101 %) | 15:30 (06:46, 1013 m/h, 100 %) | 17:54 (02:24, 1040 m/h, 102 %) |
2018 | Kalkulator | 17:55 (1009 m/h) | 03:17 (983 m/h, 97 %) | 08:31 (05:14, 1051 m/h, 104 %) | 15:23 (06:52, 998 m/h, 98 %) | 17:55 (02:32, 985 m/h, 97 %) |
2017 | Kalkulator | 17:23 (1040 m/h) | 03:14 (998 m/h, 95 %) | 08:22 (05:08, 1071 m/h, 102 %) | 15:03 (06:41, 1026 m/h, 98 %) | 17:23 (02:20, 1069 m/h, 102 %) |
2016 | Kalkulator | 17:50 (1014 m/h) | 03:15 (993 m/h, 97 %) | 08:27 (05:12, 1058 m/h, 104 %) | 15:27 (07:00, 979 m/h, 96 %) | 17:50 (02:23, 1047 m/h, 103 %) |
2015 | Kalkulator | 17:14 (1049 m/h) | 03:16 (988 m/h, 94 %) | 08:25 (05:09, 1068 m/h, 101 %) | 15:01 (06:36, 1039 m/h, 99 %) | 17:14 (02:13, 1126 m/h, 107 %) |
2014 | Kalkulator | 16:47 (1077 m/h) | 03:20 (968 m/h, 89 %) | 08:17 (04:57, 1111 m/h, 103 %) | 14:35 (06:18, 1088 m/h, 101 %) | 16:47 (02:12, 1134 m/h, 105 %) |
2013 | Kalkulator | 17:17 (1046 m/h) | 03:09 (1024 m/h, 97 %) | 08:03 (04:54, 1122 m/h, 107 %) | 14:59 (06:56, 989 m/h, 94 %) | 17:17 (02:18, 1085 m/h, 103 %) |
2012 | Kalkulator | 16:50 (1074 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 99 %) | 08:06 (05:05, 1082 m/h, 100 %) | 14:36 (06:30, 1055 m/h, 98 %) | 16:50 (02:14, 1117 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 17:22 (1041 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 97 %) | 08:16 (05:05, 1082 m/h, 103 %) | 15:01 (06:45, 1016 m/h, 97 %) | 17:22 (02:21, 1062 m/h, 102 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.