År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 16:55 (1069 m/h) | 03:22 (958 m/h, 89 %) | 08:32 (05:10, 1064 m/h, 99 %) | 14:56 (06:24, 1071 m/h, 100 %) | 16:55 (01:59, 1258 m/h, 117 %) |
2022 | Kalkulator | 17:34 (1029 m/h) | 03:23 (954 m/h, 92 %) | 08:50 (05:27, 1009 m/h, 98 %) | 00:00 (-8:-50, -777 m/h, -76 %) | 17:34 (17:34, 142 m/h, 13 %) |
2019 | Kalkulator | 15:24 (1174 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 86 %) | 07:51 (04:40, 1179 m/h, 100 %) | 13:36 (05:45, 1192 m/h, 101 %) | 15:24 (01:48, 1386 m/h, 118 %) |
2017 | Kalkulator | 20:14 (893 m/h) | 03:45 (860 m/h, 96 %) | 09:21 (05:36, 982 m/h, 109 %) | 17:52 (08:31, 805 m/h, 90 %) | 20:14 (02:22, 1054 m/h, 118 %) |
2016 | Kalkulator | 14:04 (1285 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 95 %) | 06:50 (04:12, 1310 m/h, 101 %) | 12:20 (05:30, 1246 m/h, 96 %) | 14:04 (01:44, 1440 m/h, 112 %) |
2015 | Kalkulator | 13:43 (1318 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 93 %) | 06:45 (04:08, 1331 m/h, 100 %) | 12:03 (05:18, 1293 m/h, 98 %) | 13:43 (01:40, 1497 m/h, 113 %) |
2014 | Kalkulator | 13:48 (1310 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 96 %) | 06:42 (04:09, 1325 m/h, 101 %) | 12:02 (05:20, 1285 m/h, 98 %) | 13:48 (01:46, 1412 m/h, 107 %) |
2013 | Kalkulator | 13:22 (1352 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 96 %) | 06:25 (03:56, 1398 m/h, 103 %) | 11:44 (05:19, 1289 m/h, 95 %) | 13:22 (01:38, 1528 m/h, 113 %) |
2012 | Kalkulator | 13:20 (1356 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 98 %) | 06:33 (04:08, 1331 m/h, 98 %) | 11:45 (05:12, 1318 m/h, 97 %) | 13:20 (01:35, 1576 m/h, 116 %) |
2011 | Kalkulator | 13:02 (1387 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 90 %) | 06:30 (03:56, 1398 m/h, 100 %) | 11:30 (05:00, 1371 m/h, 98 %) | 13:02 (01:32, 1627 m/h, 117 %) |
2009 | Kalkulator | 12:52 (1405 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 97 %) | 06:21 (04:00, 1375 m/h, 97 %) | 11:22 (05:01, 1367 m/h, 97 %) | 12:52 (01:30, 1664 m/h, 118 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.