År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 24:06 (750 m/h) | 03:37 (892 m/h, 118 %) | 10:46 (07:09, 769 m/h, 102 %) | 20:55 (10:09, 675 m/h, 90 %) | 24:06 (03:11, 784 m/h, 104 %) |
2022 | Kalkulator | 23:38 (765 m/h) | 03:13 (1003 m/h, 131 %) | 10:37 (07:24, 743 m/h, 97 %) | 20:37 (10:00, 685 m/h, 89 %) | 23:38 (03:01, 827 m/h, 108 %) |
2021 | Kalkulator | 20:33 (880 m/h) | 03:06 (1041 m/h, 118 %) | 09:29 (06:23, 861 m/h, 97 %) | 17:52 (08:23, 818 m/h, 92 %) | 20:33 (02:41, 930 m/h, 105 %) |
2019 | Kalkulator | 21:20 (847 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 119 %) | 09:49 (06:38, 829 m/h, 97 %) | 18:49 (09:00, 762 m/h, 89 %) | 21:20 (02:31, 991 m/h, 117 %) |
2018 | Kalkulator | 20:47 (870 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 122 %) | 09:39 (06:38, 829 m/h, 95 %) | 18:18 (08:39, 792 m/h, 91 %) | 20:47 (02:29, 1005 m/h, 115 %) |
2017 | Kalkulator | 19:10 (943 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 116 %) | 08:37 (05:41, 968 m/h, 102 %) | 16:54 (08:17, 827 m/h, 87 %) | 19:10 (02:16, 1101 m/h, 116 %) |
2016 | Kalkulator | 18:59 (952 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 178 %) | 07:37 (05:43, 962 m/h, 101 %) | 16:34 (08:57, 766 m/h, 80 %) | 18:59 (02:25, 1032 m/h, 108 %) |
2015 | Kalkulator | 20:15 (893 m/h) | 03:40 (880 m/h, 98 %) | 09:45 (06:05, 904 m/h, 101 %) | 17:51 (08:06, 846 m/h, 94 %) | 20:15 (02:24, 1040 m/h, 116 %) |
2013 | Kalkulator | 20:58 (862 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 139 %) | 08:47 (06:06, 901 m/h, 104 %) | 18:19 (09:32, 719 m/h, 83 %) | 20:58 (02:39, 941 m/h, 109 %) |
2012 | Kalkulator | 19:07 (945 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 139 %) | 08:37 (06:10, 892 m/h, 94 %) | 16:45 (08:08, 843 m/h, 89 %) | 19:07 (02:22, 1054 m/h, 111 %) |
2011 | Kalkulator | 19:20 (935 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 136 %) | 08:20 (05:48, 948 m/h, 101 %) | 16:46 (08:26, 813 m/h, 86 %) | 19:20 (02:34, 972 m/h, 103 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.