År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 16:06 (1123 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 108 %) | 07:10 (04:31, 1218 m/h, 108 %) | 13:50 (06:40, 1028 m/h, 91 %) | 16:06 (02:16, 1101 m/h, 98 %) |
2022 | Kalkulator | 15:49 (1143 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 112 %) | 07:07 (04:36, 1196 m/h, 104 %) | 13:41 (06:34, 1044 m/h, 91 %) | 15:49 (02:08, 1170 m/h, 102 %) |
2021 | Kalkulator | 17:24 (1039 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 114 %) | 07:28 (04:45, 1158 m/h, 111 %) | 15:00 (07:32, 910 m/h, 87 %) | 17:24 (02:24, 1040 m/h, 100 %) |
2019 | Kalkulator | 14:04 (1285 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 101 %) | 06:44 (04:15, 1294 m/h, 100 %) | 12:11 (05:27, 1258 m/h, 97 %) | 14:04 (01:53, 1325 m/h, 103 %) |
2018 | Kalkulator | 15:20 (1179 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 110 %) | 06:58 (04:29, 1227 m/h, 104 %) | 13:11 (06:13, 1103 m/h, 93 %) | 15:20 (02:09, 1160 m/h, 98 %) |
2017 | Kalkulator | 14:02 (1288 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 96 %) | 06:45 (04:10, 1320 m/h, 102 %) | 12:14 (05:29, 1250 m/h, 97 %) | 14:02 (01:48, 1386 m/h, 107 %) |
2015 | Kalkulator | 13:48 (1310 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 97 %) | 06:39 (04:07, 1336 m/h, 101 %) | 12:03 (05:24, 1270 m/h, 96 %) | 13:48 (01:45, 1426 m/h, 108 %) |
2014 | Kalkulator | 13:37 (1328 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 100 %) | 06:27 (04:02, 1364 m/h, 102 %) | 11:42 (05:15, 1306 m/h, 98 %) | 13:37 (01:55, 1302 m/h, 98 %) |
2013 | Kalkulator | 13:28 (1342 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 110 %) | 06:05 (03:54, 1410 m/h, 105 %) | 11:43 (05:38, 1217 m/h, 90 %) | 13:28 (01:45, 1426 m/h, 106 %) |
2012 | Kalkulator | 14:44 (1227 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 100 %) | 07:10 (04:33, 1209 m/h, 98 %) | 12:47 (05:37, 1221 m/h, 99 %) | 14:44 (01:57, 1280 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 13:15 (1364 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 112 %) | 06:10 (04:04, 1352 m/h, 99 %) | 11:34 (05:24, 1270 m/h, 93 %) | 13:15 (01:41, 1482 m/h, 108 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.