År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 19:57 (906 m/h) | 03:47 (853 m/h, 94 %) | 09:53 (06:06, 901 m/h, 99 %) | 17:31 (07:38, 898 m/h, 99 %) | 19:57 (02:26, 1025 m/h, 113 %) |
2022 | Kalkulator | 22:12 (814 m/h) | 03:56 (820 m/h, 100 %) | 10:26 (06:30, 846 m/h, 103 %) | 19:24 (08:58, 764 m/h, 93 %) | 22:12 (02:48, 891 m/h, 109 %) |
2019 | Kalkulator | 21:35 (837 m/h) | 03:41 (876 m/h, 104 %) | 09:58 (06:17, 875 m/h, 104 %) | 18:51 (08:53, 772 m/h, 92 %) | 21:35 (02:44, 913 m/h, 109 %) |
2018 | Kalkulator | 21:41 (834 m/h) | 03:55 (824 m/h, 98 %) | 10:14 (06:19, 871 m/h, 104 %) | 18:42 (08:28, 810 m/h, 97 %) | 21:41 (02:59, 836 m/h, 100 %) |
2017 | Kalkulator | 28:33 (633 m/h) | 04:17 (753 m/h, 118 %) | 12:40 (08:23, 656 m/h, 103 %) | 24:37 (11:57, 573 m/h, 90 %) | 28:33 (03:56, 634 m/h, 100 %) |
2016 | Kalkulator | 24:29 (738 m/h) | 04:17 (753 m/h, 102 %) | 11:34 (07:17, 755 m/h, 102 %) | 21:30 (09:56, 690 m/h, 93 %) | 24:29 (02:59, 836 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 25:59 (695 m/h) | 04:24 (733 m/h, 105 %) | 00:00 (-4:-24, -1251 m/h, -180 %) | 22:34 (22:34, 303 m/h, 43 %) | 25:59 (03:25, 730 m/h, 105 %) |
2014 | Kalkulator | 24:28 (739 m/h) | 04:07 (784 m/h, 106 %) | 11:34 (07:27, 738 m/h, 99 %) | 21:18 (09:44, 704 m/h, 95 %) | 24:28 (03:10, 788 m/h, 106 %) |
2013 | Kalkulator | 24:14 (746 m/h) | 04:02 (800 m/h, 107 %) | 11:04 (07:02, 782 m/h, 104 %) | 20:56 (09:52, 695 m/h, 93 %) | 24:14 (03:18, 756 m/h, 101 %) |
2012 | Kalkulator | 20:49 (868 m/h) | 03:33 (909 m/h, 104 %) | 09:57 (06:24, 859 m/h, 98 %) | 18:03 (08:06, 846 m/h, 97 %) | 20:49 (02:46, 902 m/h, 103 %) |
2011 | Kalkulator | 26:55 (671 m/h) | 03:20 (968 m/h, 144 %) | 11:29 (08:09, 675 m/h, 100 %) | 23:04 (11:35, 592 m/h, 88 %) | 26:55 (03:51, 648 m/h, 96 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.