År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 27:27 (658 m/h) | 04:12 (768 m/h, 116 %) | 12:47 (08:35, 641 m/h, 97 %) | 24:13 (11:26, 599 m/h, 91 %) | 27:27 (03:14, 771 m/h, 117 %) |
2022 | Kalkulator | 29:12 (619 m/h) | 04:08 (780 m/h, 126 %) | 13:25 (09:17, 592 m/h, 95 %) | 25:35 (12:10, 563 m/h, 90 %) | 29:12 (03:37, 690 m/h, 111 %) |
2019 | Kalkulator | 20:10 (896 m/h) | 02:57 (1094 m/h, 122 %) | 09:21 (06:24, 859 m/h, 95 %) | 17:28 (08:07, 844 m/h, 94 %) | 20:10 (02:42, 924 m/h, 103 %) |
2018 | Kalkulator | 17:18 (1045 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 110 %) | 08:13 (05:26, 1012 m/h, 96 %) | 15:01 (06:48, 1008 m/h, 96 %) | 17:18 (02:17, 1093 m/h, 104 %) |
2017 | Kalkulator | 22:24 (807 m/h) | 03:27 (935 m/h, 115 %) | 10:05 (06:38, 829 m/h, 102 %) | 19:22 (09:17, 738 m/h, 91 %) | 22:24 (03:02, 822 m/h, 101 %) |
2016 | Kalkulator | 21:51 (827 m/h) | 03:39 (884 m/h, 106 %) | 10:11 (06:32, 842 m/h, 101 %) | 18:54 (08:43, 786 m/h, 95 %) | 21:51 (02:57, 846 m/h, 102 %) |
2015 | Kalkulator | 22:26 (806 m/h) | 03:10 (1019 m/h, 126 %) | 09:59 (06:49, 807 m/h, 100 %) | 00:00 (-9:-59, -687 m/h, -86 %) | 22:26 (22:26, 111 m/h, 13 %) |
2014 | Kalkulator | 22:05 (818 m/h) | 03:35 (900 m/h, 110 %) | 09:59 (06:24, 859 m/h, 105 %) | 18:58 (08:59, 763 m/h, 93 %) | 22:05 (03:07, 800 m/h, 97 %) |
2013 | Kalkulator | 22:04 (819 m/h) | 03:14 (998 m/h, 121 %) | 09:51 (06:37, 831 m/h, 101 %) | 19:00 (09:09, 749 m/h, 91 %) | 22:04 (03:04, 813 m/h, 99 %) |
2012 | Kalkulator | 20:05 (900 m/h) | 02:59 (1082 m/h, 120 %) | 09:07 (06:08, 897 m/h, 99 %) | 17:25 (08:18, 826 m/h, 91 %) | 20:05 (02:40, 936 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 21:43 (832 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 121 %) | 09:51 (06:39, 827 m/h, 99 %) | 18:46 (08:55, 769 m/h, 92 %) | 21:43 (02:57, 846 m/h, 101 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.