År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 20:42 (873 m/h) | 03:17 (983 m/h, 112 %) | 09:29 (06:12, 887 m/h, 101 %) | 18:14 (08:45, 783 m/h, 89 %) | 20:42 (02:28, 1011 m/h, 115 %) |
2023 | Kalkulator | 19:37 (921 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 115 %) | 08:51 (05:49, 945 m/h, 102 %) | 17:10 (08:19, 824 m/h, 89 %) | 19:37 (02:27, 1018 m/h, 110 %) |
2022 | Kalkulator | 19:09 (944 m/h) | 02:59 (1082 m/h, 114 %) | 08:54 (05:55, 929 m/h, 98 %) | 16:53 (07:59, 859 m/h, 90 %) | 19:09 (02:16, 1101 m/h, 116 %) |
2019 | Kalkulator | 21:05 (857 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 125 %) | 09:26 (06:26, 855 m/h, 99 %) | 18:19 (08:53, 772 m/h, 90 %) | 21:05 (02:46, 902 m/h, 105 %) |
2018 | Kalkulator | 17:54 (1010 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 114 %) | 08:40 (05:52, 937 m/h, 92 %) | 15:51 (07:11, 954 m/h, 94 %) | 17:54 (02:03, 1217 m/h, 120 %) |
2017 | Kalkulator | 19:11 (942 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 114 %) | 08:57 (05:57, 924 m/h, 98 %) | 16:49 (07:52, 871 m/h, 92 %) | 19:11 (02:22, 1054 m/h, 111 %) |
2016 | Kalkulator | 19:56 (907 m/h) | 03:15 (993 m/h, 109 %) | 09:09 (05:54, 932 m/h, 102 %) | 17:30 (08:21, 821 m/h, 90 %) | 19:56 (02:26, 1025 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 18:56 (955 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 110 %) | 08:37 (05:33, 991 m/h, 103 %) | 00:00 (-8:-37, -796 m/h, -84 %) | 18:56 (18:56, 131 m/h, 13 %) |
2014 | Kalkulator | 17:55 (1009 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 105 %) | 08:26 (05:24, 1018 m/h, 100 %) | 15:37 (07:11, 954 m/h, 94 %) | 17:55 (02:18, 1085 m/h, 107 %) |
2012 | Kalkulator | 17:15 (1048 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 120 %) | 07:40 (05:07, 1075 m/h, 102 %) | 15:05 (07:25, 924 m/h, 88 %) | 17:15 (02:10, 1152 m/h, 109 %) |
2011 | Kalkulator | 17:30 (1033 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 107 %) | 08:03 (05:08, 1071 m/h, 103 %) | 15:09 (07:06, 965 m/h, 93 %) | 17:30 (02:21, 1062 m/h, 102 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.