År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 11:43 (1543 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 108 %) | 05:34 (03:38, 1514 m/h, 98 %) | 10:14 (04:40, 1469 m/h, 95 %) | 11:43 (01:29, 1682 m/h, 109 %) |
2023 | Kalkulator | 11:44 (1541 m/h) | 01:46 (1827 m/h, 118 %) | 05:25 (03:39, 1507 m/h, 97 %) | 10:20 (04:55, 1394 m/h, 90 %) | 11:44 (01:24, 1782 m/h, 115 %) |
2022 | Kalkulator | 11:53 (1521 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 106 %) | 05:42 (03:43, 1480 m/h, 97 %) | 10:28 (04:46, 1438 m/h, 94 %) | 11:53 (01:25, 1761 m/h, 115 %) |
2019 | Kalkulator | 11:55 (1517 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 109 %) | 05:40 (03:43, 1480 m/h, 97 %) | 10:24 (04:44, 1448 m/h, 95 %) | 11:55 (01:31, 1645 m/h, 108 %) |
2018 | Kalkulator | 11:00 (1644 m/h) | 01:44 (1862 m/h, 113 %) | 05:14 (03:30, 1571 m/h, 95 %) | 09:38 (04:24, 1558 m/h, 94 %) | 11:00 (01:22, 1826 m/h, 111 %) |
2017 | Kalkulator | 11:41 (1547 m/h) | 01:48 (1793 m/h, 115 %) | 05:26 (03:38, 1514 m/h, 97 %) | 10:16 (04:50, 1418 m/h, 91 %) | 11:41 (01:25, 1761 m/h, 113 %) |
2016 | Kalkulator | 11:46 (1536 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 108 %) | 05:37 (03:41, 1493 m/h, 97 %) | 10:23 (04:46, 1438 m/h, 93 %) | 11:46 (01:23, 1804 m/h, 117 %) |
2015 | Kalkulator | 12:02 (1502 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 113 %) | 05:39 (03:45, 1467 m/h, 97 %) | 10:35 (04:56, 1390 m/h, 92 %) | 12:02 (01:27, 1721 m/h, 114 %) |
2014 | Kalkulator | 11:29 (1574 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 100 %) | 05:29 (03:27, 1594 m/h, 101 %) | 10:01 (04:32, 1512 m/h, 96 %) | 11:29 (01:28, 1701 m/h, 108 %) |
2013 | Kalkulator | 12:03 (1500 m/h) | 01:47 (1810 m/h, 120 %) | 05:24 (03:37, 1521 m/h, 101 %) | 10:38 (05:14, 1310 m/h, 87 %) | 12:03 (01:25, 1761 m/h, 117 %) |
2012 | Kalkulator | 12:38 (1431 m/h) | 01:48 (1793 m/h, 125 %) | 05:34 (03:46, 1460 m/h, 102 %) | 10:52 (05:18, 1293 m/h, 90 %) | 12:38 (01:46, 1412 m/h, 98 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.