År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2021 | Kalkulator | 17:55 (1009 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 109 %) | 08:25 (05:30, 1000 m/h, 99 %) | 15:42 (07:17, 941 m/h, 93 %) | 17:55 (02:13, 1126 m/h, 111 %) |
2019 | Kalkulator | 17:39 (1024 m/h) | 03:06 (1041 m/h, 101 %) | 08:23 (05:17, 1041 m/h, 101 %) | 15:27 (07:04, 970 m/h, 94 %) | 17:39 (02:12, 1134 m/h, 110 %) |
2018 | Kalkulator | 16:38 (1087 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 105 %) | 07:51 (05:02, 1093 m/h, 100 %) | 00:00 (-7:-51, -874 m/h, -81 %) | 16:38 (16:38, 150 m/h, 13 %) |
2017 | Kalkulator | 16:24 (1102 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 117 %) | 07:37 (05:08, 1071 m/h, 97 %) | 14:33 (06:56, 989 m/h, 89 %) | 16:24 (01:51, 1349 m/h, 122 %) |
2016 | Kalkulator | 16:39 (1086 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 112 %) | 07:45 (05:06, 1078 m/h, 99 %) | 14:51 (07:06, 965 m/h, 88 %) | 16:39 (01:48, 1386 m/h, 127 %) |
2015 | Kalkulator | 15:45 (1148 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 108 %) | 07:34 (04:58, 1107 m/h, 96 %) | 14:02 (06:28, 1060 m/h, 92 %) | 15:45 (01:43, 1453 m/h, 126 %) |
2014 | Kalkulator | 15:24 (1174 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 116 %) | 07:08 (04:46, 1154 m/h, 98 %) | 13:37 (06:29, 1057 m/h, 90 %) | 15:24 (01:47, 1399 m/h, 119 %) |
2013 | Kalkulator | 14:59 (1206 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 109 %) | 07:01 (04:35, 1200 m/h, 99 %) | 13:21 (06:20, 1082 m/h, 89 %) | 14:59 (01:38, 1528 m/h, 126 %) |
2012 | Kalkulator | 16:12 (1116 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 126 %) | 07:24 (05:07, 1075 m/h, 96 %) | 14:07 (06:43, 1021 m/h, 91 %) | 16:12 (02:05, 1198 m/h, 107 %) |
2011 | Kalkulator | 15:55 (1136 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 138 %) | 06:56 (04:53, 1126 m/h, 99 %) | 13:53 (06:57, 986 m/h, 86 %) | 15:55 (02:02, 1227 m/h, 108 %) |
2010 | Kalkulator | 16:55 (1069 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 128 %) | 07:37 (05:16, 1044 m/h, 97 %) | 14:50 (07:13, 950 m/h, 88 %) | 16:55 (02:05, 1198 m/h, 112 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.