År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 16:19 (1108 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 103 %) | 07:38 (04:50, 1138 m/h, 102 %) | 14:21 (06:43, 1021 m/h, 92 %) | 16:19 (01:58, 1269 m/h, 114 %) |
2022 | Kalkulator | 16:30 (1096 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 116 %) | 07:26 (04:54, 1122 m/h, 102 %) | 14:12 (06:46, 1013 m/h, 92 %) | 16:30 (02:18, 1085 m/h, 98 %) |
2019 | Kalkulator | 15:33 (1162 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 116 %) | 07:00 (04:37, 1191 m/h, 102 %) | 13:22 (06:22, 1077 m/h, 92 %) | 15:33 (02:11, 1143 m/h, 98 %) |
2018 | Kalkulator | 15:11 (1191 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 110 %) | 06:57 (04:30, 1222 m/h, 102 %) | 13:10 (06:13, 1103 m/h, 92 %) | 15:11 (02:01, 1237 m/h, 103 %) |
2017 | Kalkulator | 15:56 (1134 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 137 %) | 00:00 (-2:-4, -2663 m/h, -235 %) | 13:46 (13:46, 498 m/h, 43 %) | 15:56 (02:10, 1152 m/h, 101 %) |
2016 | Kalkulator | 14:31 (1245 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 116 %) | 06:43 (04:30, 1222 m/h, 98 %) | 12:48 (06:05, 1127 m/h, 90 %) | 14:31 (01:43, 1453 m/h, 116 %) |
2015 | Kalkulator | 14:23 (1257 m/h) | 02:20 (1383 m/h, 110 %) | 06:46 (04:26, 1241 m/h, 98 %) | 12:43 (05:57, 1152 m/h, 91 %) | 14:23 (01:40, 1497 m/h, 119 %) |
2014 | Kalkulator | 15:19 (1180 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 107 %) | 07:06 (04:34, 1204 m/h, 102 %) | 13:18 (06:12, 1106 m/h, 93 %) | 15:19 (02:01, 1237 m/h, 104 %) |
2013 | Kalkulator | 14:19 (1263 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 118 %) | 06:22 (04:13, 1304 m/h, 103 %) | 12:31 (06:09, 1115 m/h, 88 %) | 14:19 (01:48, 1386 m/h, 109 %) |
2012 | Kalkulator | 14:58 (1208 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 116 %) | 06:55 (04:38, 1187 m/h, 98 %) | 13:13 (06:18, 1088 m/h, 90 %) | 14:58 (01:45, 1426 m/h, 118 %) |
2010 | Kalkulator | 14:45 (1226 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 121 %) | 06:49 (04:39, 1183 m/h, 96 %) | 12:59 (06:10, 1112 m/h, 90 %) | 14:45 (01:46, 1412 m/h, 115 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.