År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 17:56 (1008 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 104 %) | 08:36 (05:32, 994 m/h, 98 %) | 15:40 (07:04, 970 m/h, 96 %) | 17:56 (02:16, 1101 m/h, 109 %) |
2022 | Kalkulator | 18:16 (990 m/h) | 03:14 (998 m/h, 100 %) | 08:49 (05:35, 985 m/h, 99 %) | 16:07 (07:18, 939 m/h, 94 %) | 18:16 (02:09, 1160 m/h, 117 %) |
2021 | Kalkulator | 18:59 (952 m/h) | 03:19 (973 m/h, 102 %) | 09:00 (05:41, 968 m/h, 101 %) | 16:37 (07:37, 900 m/h, 94 %) | 18:59 (02:22, 1054 m/h, 110 %) |
2019 | Kalkulator | 17:59 (1005 m/h) | 03:21 (963 m/h, 95 %) | 08:45 (05:24, 1018 m/h, 101 %) | 15:47 (07:02, 975 m/h, 97 %) | 17:59 (02:12, 1134 m/h, 112 %) |
2018 | Kalkulator | 14:32 (1244 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 101 %) | 06:55 (04:21, 1264 m/h, 101 %) | 12:43 (05:48, 1182 m/h, 95 %) | 14:32 (01:49, 1373 m/h, 110 %) |
2017 | Kalkulator | 13:35 (1331 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 106 %) | 06:28 (04:11, 1315 m/h, 98 %) | 11:55 (05:27, 1258 m/h, 94 %) | 13:35 (01:40, 1497 m/h, 112 %) |
2016 | Kalkulator | 13:39 (1324 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 102 %) | 06:29 (04:06, 1341 m/h, 101 %) | 12:02 (05:33, 1235 m/h, 93 %) | 13:39 (01:37, 1543 m/h, 116 %) |
2015 | Kalkulator | 13:39 (1324 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 102 %) | 06:32 (04:09, 1325 m/h, 100 %) | 12:02 (05:30, 1246 m/h, 94 %) | 13:39 (01:37, 1543 m/h, 116 %) |
2014 | Kalkulator | 14:06 (1282 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 100 %) | 06:44 (04:14, 1299 m/h, 101 %) | 12:22 (05:38, 1217 m/h, 94 %) | 14:06 (01:44, 1440 m/h, 112 %) |
2013 | Kalkulator | 14:21 (1260 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 102 %) | 06:42 (04:12, 1310 m/h, 103 %) | 12:35 (05:53, 1165 m/h, 92 %) | 14:21 (01:46, 1412 m/h, 112 %) |
2010 | Kalkulator | 15:55 (1136 m/h) | 02:44 (1180 m/h, 103 %) | 07:39 (04:55, 1119 m/h, 98 %) | 14:05 (06:26, 1066 m/h, 93 %) | 15:55 (01:50, 1361 m/h, 119 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.