År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 15:46 (1146 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 100 %) | 07:25 (04:37, 1191 m/h, 103 %) | 13:44 (06:19, 1085 m/h, 94 %) | 15:46 (02:02, 1227 m/h, 107 %) |
2022 | Kalkulator | 15:13 (1188 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 105 %) | 07:07 (04:32, 1213 m/h, 102 %) | 13:10 (06:03, 1133 m/h, 95 %) | 15:13 (02:03, 1217 m/h, 102 %) |
2021 | Kalkulator | 14:53 (1215 m/h) | 02:44 (1180 m/h, 97 %) | 07:16 (04:32, 1213 m/h, 99 %) | 13:02 (05:46, 1189 m/h, 97 %) | 14:53 (01:51, 1349 m/h, 111 %) |
2019 | Kalkulator | 15:06 (1197 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 105 %) | 07:05 (04:32, 1213 m/h, 101 %) | 12:58 (05:53, 1165 m/h, 97 %) | 15:06 (02:08, 1170 m/h, 97 %) |
2018 | Kalkulator | 13:58 (1294 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 105 %) | 06:30 (04:08, 1331 m/h, 102 %) | 12:12 (05:42, 1203 m/h, 92 %) | 13:58 (01:46, 1412 m/h, 109 %) |
2017 | Kalkulator | 14:05 (1284 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 106 %) | 06:33 (04:12, 1310 m/h, 102 %) | 12:08 (05:35, 1228 m/h, 95 %) | 14:05 (01:57, 1280 m/h, 99 %) |
2016 | Kalkulator | 14:36 (1238 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 105 %) | 06:50 (04:22, 1260 m/h, 101 %) | 12:49 (05:59, 1146 m/h, 92 %) | 14:36 (01:47, 1399 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 13:07 (1378 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 111 %) | 05:59 (03:53, 1416 m/h, 102 %) | 11:21 (05:22, 1277 m/h, 92 %) | 13:07 (01:46, 1412 m/h, 102 %) |
2014 | Kalkulator | 13:49 (1308 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 99 %) | 06:27 (03:58, 1387 m/h, 106 %) | 11:53 (05:26, 1262 m/h, 96 %) | 13:49 (01:56, 1291 m/h, 98 %) |
2013 | Kalkulator | 14:27 (1251 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 112 %) | 06:36 (04:19, 1274 m/h, 101 %) | 12:32 (05:56, 1155 m/h, 92 %) | 14:27 (01:55, 1302 m/h, 104 %) |
2010 | Kalkulator | 13:56 (1297 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 122 %) | 06:12 (04:10, 1320 m/h, 101 %) | 12:00 (05:48, 1182 m/h, 91 %) | 13:56 (01:56, 1291 m/h, 99 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.