År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 13:59 (1293 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 131 %) | 06:19 (04:25, 1245 m/h, 96 %) | 12:11 (05:52, 1168 m/h, 90 %) | 13:59 (01:48, 1386 m/h, 107 %) |
2022 | Kalkulator | 13:04 (1383 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 107 %) | 06:17 (04:07, 1336 m/h, 96 %) | 11:29 (05:12, 1318 m/h, 95 %) | 13:04 (01:35, 1576 m/h, 113 %) |
2019 | Kalkulator | 14:10 (1276 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 114 %) | 06:39 (04:26, 1241 m/h, 97 %) | 12:24 (05:45, 1192 m/h, 93 %) | 14:10 (01:46, 1412 m/h, 110 %) |
2018 | Kalkulator | 13:47 (1312 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 117 %) | 06:16 (04:10, 1320 m/h, 100 %) | 11:56 (05:40, 1210 m/h, 92 %) | 13:47 (01:51, 1349 m/h, 102 %) |
2017 | Kalkulator | 14:32 (1244 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 118 %) | 06:41 (04:30, 1222 m/h, 98 %) | 12:49 (06:08, 1118 m/h, 89 %) | 14:32 (01:43, 1453 m/h, 116 %) |
2016 | Kalkulator | 14:07 (1281 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 119 %) | 06:41 (04:34, 1204 m/h, 93 %) | 12:29 (05:48, 1182 m/h, 92 %) | 14:07 (01:38, 1528 m/h, 119 %) |
2015 | Kalkulator | 13:08 (1376 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 112 %) | 06:05 (04:00, 1375 m/h, 99 %) | 11:26 (05:21, 1281 m/h, 93 %) | 13:08 (01:42, 1468 m/h, 106 %) |
2014 | Kalkulator | 13:33 (1334 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 107 %) | 06:31 (04:16, 1289 m/h, 96 %) | 11:55 (05:24, 1270 m/h, 95 %) | 13:33 (01:38, 1528 m/h, 114 %) |
2013 | Kalkulator | 13:26 (1346 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 117 %) | 06:05 (04:03, 1358 m/h, 100 %) | 11:42 (05:37, 1221 m/h, 90 %) | 13:26 (01:44, 1440 m/h, 106 %) |
2012 | Kalkulator | 14:12 (1273 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 118 %) | 06:43 (04:35, 1200 m/h, 94 %) | 12:40 (05:57, 1152 m/h, 90 %) | 14:12 (01:32, 1627 m/h, 127 %) |
2011 | Kalkulator | 15:06 (1197 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 121 %) | 06:43 (04:30, 1222 m/h, 102 %) | 13:10 (06:27, 1063 m/h, 88 %) | 15:06 (01:56, 1291 m/h, 107 %) |
2010 | Kalkulator | 13:20 (1356 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 107 %) | 06:23 (04:10, 1320 m/h, 97 %) | 11:46 (05:23, 1273 m/h, 93 %) | 13:20 (01:34, 1593 m/h, 117 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.