År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 29:21 (616 m/h) | 04:19 (747 m/h, 121 %) | 13:07 (08:48, 625 m/h, 101 %) | 25:44 (12:37, 543 m/h, 88 %) | 29:21 (03:37, 690 m/h, 112 %) |
2022 | Kalkulator | 31:27 (575 m/h) | 04:02 (800 m/h, 139 %) | 13:13 (09:11, 599 m/h, 104 %) | 27:08 (13:55, 492 m/h, 85 %) | 31:27 (04:19, 578 m/h, 100 %) |
2021 | Kalkulator | 27:47 (650 m/h) | 04:14 (762 m/h, 117 %) | 12:49 (08:35, 641 m/h, 98 %) | 24:06 (11:17, 607 m/h, 93 %) | 27:47 (03:41, 677 m/h, 104 %) |
2019 | Kalkulator | 25:45 (702 m/h) | 04:00 (807 m/h, 114 %) | 11:45 (07:45, 709 m/h, 100 %) | 22:02 (10:17, 666 m/h, 94 %) | 25:45 (03:43, 671 m/h, 95 %) |
2018 | Kalkulator | 25:58 (696 m/h) | 03:54 (827 m/h, 118 %) | 11:43 (07:49, 703 m/h, 101 %) | 22:36 (10:53, 630 m/h, 90 %) | 25:58 (03:22, 741 m/h, 106 %) |
2017 | Kalkulator | 28:43 (629 m/h) | 03:57 (817 m/h, 129 %) | 12:24 (08:27, 651 m/h, 103 %) | 24:56 (12:32, 547 m/h, 86 %) | 28:43 (03:47, 659 m/h, 104 %) |
2015 | Kalkulator | 23:49 (759 m/h) | 04:09 (777 m/h, 102 %) | 11:30 (07:21, 748 m/h, 98 %) | 20:46 (09:16, 740 m/h, 97 %) | 23:49 (03:03, 818 m/h, 107 %) |
2014 | Kalkulator | 23:41 (763 m/h) | 03:45 (860 m/h, 112 %) | 10:53 (07:08, 771 m/h, 101 %) | 20:28 (09:35, 715 m/h, 93 %) | 23:41 (03:13, 775 m/h, 101 %) |
2013 | Kalkulator | 26:52 (673 m/h) | 03:50 (842 m/h, 125 %) | 11:35 (07:45, 709 m/h, 105 %) | 23:10 (11:35, 592 m/h, 87 %) | 26:52 (03:42, 674 m/h, 100 %) |
2010 | Kalkulator | 25:43 (703 m/h) | 03:36 (896 m/h, 127 %) | 11:26 (07:50, 702 m/h, 99 %) | 22:30 (11:04, 619 m/h, 88 %) | 25:43 (03:13, 775 m/h, 110 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.