År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 22:13 (813 m/h) | 03:09 (1024 m/h, 125 %) | 09:36 (06:27, 853 m/h, 104 %) | 19:08 (09:32, 719 m/h, 88 %) | 22:13 (03:05, 809 m/h, 99 %) |
2023 | Kalkulator | 20:23 (887 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 118 %) | 09:09 (06:05, 904 m/h, 101 %) | 17:44 (08:35, 798 m/h, 89 %) | 20:23 (02:39, 941 m/h, 106 %) |
2022 | Kalkulator | 20:10 (896 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 119 %) | 09:04 (06:03, 909 m/h, 101 %) | 17:28 (08:24, 816 m/h, 91 %) | 20:10 (02:42, 924 m/h, 103 %) |
2019 | Kalkulator | 18:12 (993 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 112 %) | 08:18 (05:25, 1015 m/h, 102 %) | 15:37 (07:19, 937 m/h, 94 %) | 18:12 (02:35, 966 m/h, 97 %) |
2018 | Kalkulator | 17:31 (1032 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 109 %) | 08:11 (05:20, 1031 m/h, 99 %) | 15:10 (06:59, 982 m/h, 95 %) | 17:31 (02:21, 1062 m/h, 102 %) |
2017 | Kalkulator | 18:28 (979 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 106 %) | 08:43 (05:38, 976 m/h, 99 %) | 16:04 (07:21, 933 m/h, 95 %) | 18:28 (02:24, 1040 m/h, 106 %) |
2016 | Kalkulator | 18:00 (1004 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 111 %) | 08:20 (05:27, 1009 m/h, 100 %) | 15:47 (07:27, 920 m/h, 91 %) | 18:00 (02:13, 1126 m/h, 112 %) |
2015 | Kalkulator | 19:57 (906 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 113 %) | 08:54 (05:46, 954 m/h, 105 %) | 16:56 (08:02, 853 m/h, 94 %) | 19:57 (03:01, 827 m/h, 91 %) |
2014 | Kalkulator | 18:51 (959 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 109 %) | 08:48 (05:44, 959 m/h, 100 %) | 16:22 (07:34, 906 m/h, 94 %) | 18:51 (02:29, 1005 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 18:59 (952 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 123 %) | 08:11 (05:26, 1012 m/h, 106 %) | 16:22 (08:11, 838 m/h, 88 %) | 18:59 (02:37, 953 m/h, 100 %) |
2010 | Kalkulator | 18:28 (979 m/h) | 02:50 (1139 m/h, 116 %) | 08:34 (05:44, 959 m/h, 97 %) | 16:24 (07:50, 875 m/h, 89 %) | 18:28 (02:04, 1207 m/h, 123 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.