År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 14:09 (1278 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 114 %) | 06:28 (04:16, 1289 m/h, 100 %) | 12:26 (05:58, 1149 m/h, 89 %) | 14:09 (01:43, 1453 m/h, 113 %) |
2022 | Kalkulator | 12:50 (1409 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 109 %) | 06:03 (03:57, 1392 m/h, 98 %) | 11:18 (05:15, 1306 m/h, 92 %) | 12:50 (01:32, 1627 m/h, 115 %) |
2021 | Kalkulator | 13:00 (1391 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 116 %) | 06:02 (04:02, 1364 m/h, 98 %) | 11:31 (05:29, 1250 m/h, 89 %) | 13:00 (01:29, 1682 m/h, 120 %) |
2019 | Kalkulator | 13:25 (1347 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 119 %) | 06:07 (04:07, 1336 m/h, 99 %) | 11:53 (05:46, 1189 m/h, 88 %) | 13:25 (01:32, 1627 m/h, 120 %) |
2016 | Kalkulator | 10:59 (1646 m/h) | 01:42 (1898 m/h, 115 %) | 05:03 (03:21, 1642 m/h, 99 %) | 09:37 (04:34, 1501 m/h, 91 %) | 10:59 (01:22, 1826 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 11:19 (1597 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 107 %) | 05:15 (03:22, 1634 m/h, 102 %) | 09:53 (04:38, 1480 m/h, 92 %) | 11:19 (01:26, 1741 m/h, 109 %) |
2014 | Kalkulator | 11:59 (1509 m/h) | 01:52 (1729 m/h, 114 %) | 05:18 (03:26, 1602 m/h, 106 %) | 10:21 (05:03, 1358 m/h, 89 %) | 11:59 (01:38, 1528 m/h, 101 %) |
2013 | Kalkulator | 10:31 (1719 m/h) | 01:43 (1880 m/h, 109 %) | 05:03 (03:20, 1650 m/h, 95 %) | 09:15 (04:12, 1632 m/h, 94 %) | 10:31 (01:16, 1970 m/h, 114 %) |
2012 | Kalkulator | 11:12 (1614 m/h) | 01:45 (1844 m/h, 114 %) | 05:06 (03:21, 1642 m/h, 101 %) | 09:43 (04:37, 1485 m/h, 92 %) | 11:12 (01:29, 1682 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 11:18 (1600 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 106 %) | 05:18 (03:24, 1618 m/h, 101 %) | 09:54 (04:36, 1490 m/h, 93 %) | 11:18 (01:24, 1782 m/h, 111 %) |
2010 | Kalkulator | 12:07 (1492 m/h) | 01:50 (1760 m/h, 117 %) | 05:36 (03:46, 1460 m/h, 97 %) | 10:32 (04:56, 1390 m/h, 93 %) | 12:07 (01:35, 1576 m/h, 105 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.