År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 15:58 (1132 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 103 %) | 07:42 (04:56, 1115 m/h, 98 %) | 00:00 (-7:-42, -891 m/h, -79 %) | 15:58 (15:58, 156 m/h, 13 %) |
2023 | Kalkulator | 16:18 (1109 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 103 %) | 07:43 (04:55, 1119 m/h, 100 %) | 14:20 (06:37, 1036 m/h, 93 %) | 16:18 (01:58, 1269 m/h, 114 %) |
2019 | Kalkulator | 14:55 (1212 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 100 %) | 07:16 (04:37, 1191 m/h, 98 %) | 13:11 (05:55, 1159 m/h, 95 %) | 14:55 (01:44, 1440 m/h, 118 %) |
2018 | Kalkulator | 13:59 (1293 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 99 %) | 06:44 (04:13, 1304 m/h, 100 %) | 12:18 (05:34, 1231 m/h, 95 %) | 13:59 (01:41, 1482 m/h, 114 %) |
2016 | Kalkulator | 13:38 (1326 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 97 %) | 06:40 (04:10, 1320 m/h, 99 %) | 12:04 (05:24, 1270 m/h, 95 %) | 13:38 (01:34, 1593 m/h, 120 %) |
2015 | Kalkulator | 13:40 (1323 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 95 %) | 00:00 (-2:-34, -2144 m/h, -163 %) | 12:13 (12:13, 561 m/h, 42 %) | 13:40 (01:27, 1721 m/h, 130 %) |
2014 | Kalkulator | 14:14 (1270 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 98 %) | 06:49 (04:14, 1299 m/h, 102 %) | 12:22 (05:33, 1235 m/h, 97 %) | 14:14 (01:52, 1337 m/h, 105 %) |
2013 | Kalkulator | 13:57 (1296 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 110 %) | 06:31 (04:16, 1289 m/h, 99 %) | 12:14 (05:43, 1199 m/h, 92 %) | 13:57 (01:43, 1453 m/h, 112 %) |
2012 | Kalkulator | 14:32 (1244 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 114 %) | 06:43 (04:27, 1236 m/h, 99 %) | 12:43 (06:00, 1143 m/h, 91 %) | 14:32 (01:49, 1373 m/h, 110 %) |
2011 | Kalkulator | 14:35 (1240 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 108 %) | 06:48 (04:24, 1250 m/h, 100 %) | 12:43 (05:55, 1159 m/h, 93 %) | 14:35 (01:52, 1337 m/h, 107 %) |
2010 | Kalkulator | 14:54 (1213 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 116 %) | 06:52 (04:35, 1200 m/h, 98 %) | 13:01 (06:09, 1115 m/h, 91 %) | 14:54 (01:53, 1325 m/h, 109 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.