År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 18:53 (957 m/h) | 03:24 (949 m/h, 99 %) | 09:04 (05:40, 970 m/h, 101 %) | 16:27 (07:23, 928 m/h, 96 %) | 18:53 (02:26, 1025 m/h, 107 %) |
2022 | Kalkulator | 18:02 (1002 m/h) | 03:16 (988 m/h, 98 %) | 08:47 (05:31, 997 m/h, 99 %) | 15:45 (06:58, 984 m/h, 98 %) | 18:02 (02:17, 1093 m/h, 109 %) |
2021 | Kalkulator | 19:17 (937 m/h) | 03:27 (935 m/h, 99 %) | 09:22 (05:55, 929 m/h, 99 %) | 16:49 (07:27, 920 m/h, 98 %) | 19:17 (02:28, 1011 m/h, 107 %) |
2019 | Kalkulator | 18:31 (976 m/h) | 03:19 (973 m/h, 99 %) | 08:47 (05:28, 1006 m/h, 103 %) | 15:54 (07:07, 963 m/h, 98 %) | 18:31 (02:37, 953 m/h, 97 %) |
2018 | Kalkulator | 17:37 (1026 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 98 %) | 08:25 (05:14, 1051 m/h, 102 %) | 15:16 (06:51, 1001 m/h, 97 %) | 17:37 (02:21, 1062 m/h, 103 %) |
2017 | Kalkulator | 16:36 (1089 m/h) | 03:07 (1035 m/h, 95 %) | 08:10 (05:03, 1089 m/h, 100 %) | 14:30 (06:20, 1082 m/h, 99 %) | 16:36 (02:06, 1188 m/h, 109 %) |
2016 | Kalkulator | 16:48 (1076 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 101 %) | 07:47 (04:49, 1142 m/h, 106 %) | 14:28 (06:41, 1026 m/h, 95 %) | 16:48 (02:20, 1069 m/h, 99 %) |
2015 | Kalkulator | 17:11 (1052 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 103 %) | 08:00 (05:02, 1093 m/h, 103 %) | 14:47 (06:47, 1011 m/h, 96 %) | 17:11 (02:24, 1040 m/h, 98 %) |
2012 | Kalkulator | 21:08 (855 m/h) | 03:21 (963 m/h, 112 %) | 09:31 (06:10, 892 m/h, 104 %) | 18:06 (08:35, 798 m/h, 93 %) | 21:08 (03:02, 822 m/h, 96 %) |
2011 | Kalkulator | 19:27 (929 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 112 %) | 08:31 (05:26, 1012 m/h, 108 %) | 16:22 (07:51, 873 m/h, 93 %) | 19:27 (03:05, 809 m/h, 87 %) |
2010 | Kalkulator | 24:13 (746 m/h) | 03:23 (954 m/h, 127 %) | 10:02 (06:39, 827 m/h, 110 %) | 20:41 (10:39, 643 m/h, 86 %) | 24:13 (03:32, 706 m/h, 94 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.