År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 14:04 (1285 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 121 %) | 06:25 (04:21, 1264 m/h, 98 %) | 12:11 (05:46, 1189 m/h, 92 %) | 14:04 (01:53, 1325 m/h, 103 %) |
2019 | Kalkulator | 14:04 (1285 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 115 %) | 06:30 (04:20, 1269 m/h, 98 %) | 12:14 (05:44, 1196 m/h, 93 %) | 14:04 (01:50, 1361 m/h, 105 %) |
2018 | Kalkulator | 15:00 (1205 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 116 %) | 06:53 (04:35, 1200 m/h, 99 %) | 13:09 (06:16, 1094 m/h, 90 %) | 15:00 (01:51, 1349 m/h, 111 %) |
2017 | Kalkulator | 13:35 (1331 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 120 %) | 06:18 (04:17, 1284 m/h, 96 %) | 11:49 (05:31, 1243 m/h, 93 %) | 13:35 (01:46, 1412 m/h, 106 %) |
2016 | Kalkulator | 14:06 (1282 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 117 %) | 06:33 (04:24, 1250 m/h, 97 %) | 12:20 (05:47, 1185 m/h, 92 %) | 14:06 (01:46, 1412 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 13:57 (1296 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 118 %) | 06:26 (04:20, 1269 m/h, 97 %) | 12:13 (05:47, 1185 m/h, 91 %) | 13:57 (01:44, 1440 m/h, 111 %) |
2014 | Kalkulator | 14:16 (1267 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 118 %) | 06:38 (04:29, 1227 m/h, 96 %) | 12:17 (05:39, 1213 m/h, 95 %) | 14:16 (01:59, 1258 m/h, 99 %) |
2013 | Kalkulator | 13:48 (1310 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:15 (06:15, 880 m/h, 67 %) | 12:05 (05:50, 1175 m/h, 89 %) | 13:48 (01:43, 1453 m/h, 110 %) |
2012 | Kalkulator | 14:20 (1261 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 132 %) | 06:40 (04:44, 1162 m/h, 92 %) | 12:27 (05:47, 1185 m/h, 93 %) | 14:20 (01:53, 1325 m/h, 105 %) |
2011 | Kalkulator | 17:39 (1024 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 114 %) | 08:19 (05:34, 988 m/h, 96 %) | 15:30 (07:11, 954 m/h, 93 %) | 17:39 (02:09, 1160 m/h, 113 %) |
2010 | Kalkulator | 18:14 (991 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 144 %) | 07:47 (05:32, 994 m/h, 100 %) | 15:45 (07:58, 860 m/h, 86 %) | 18:14 (02:29, 1005 m/h, 101 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.